News Flash:

Udrea: Ma mandresc ca am facut un brand care este extrem de apreciat afara

14 Martie 2012
900 Vizualizari | 0 Comentarii
Fostul ministru al Dezvoltarii Regionale si Turismului Elena Udrea a declarat agentiei MEDIAFAX ca este mandra de brandul turistic pe care l-a creat, extrem de apreciat in strainatate, si ca a promovat in ultimii trei ani investitii in turism de peste 820 de milioane de euro.

"Cat priveste partea de lucruri concrete, ma mandresc cu faptul ca am facut un brand care este extrem de apreciat afara, a fost un deschizator de drumuri, un brand eco. Crearea si promovarea brandului au avut ca efect cresterea numarului de turisti", a spus Udrea.

Ea a spus ca destinatiile cu cele mai mari cresteri au fost cele pe care le-a promovat brandul turistic.

"Specialistii care au creat brandul nu s-au gandit la litoral si au considerat ca Romania nu este competitiva cu litoralul. Asta si pentru ceea ce s-a intamplat acolo timp de 20 de ani. Şi s-au gandit ca Romania trebuie promovata prin altceva. Prin Carpati, prin munti, prin natura neatinsa, prin statiunile balneare, prin orasele vechi pe care le avem sau prin promovarea Capitalei, prin turismul activ, avem un potential de turism activ foarte mare, prin turismul cultural, acestea sunt produsele turistice cu cele mai mari cresteri. Avem cresteri in statiunile balneare, avem cresteri spre exemplu pe piata Rusia, rusii vin in statiunile balneare in Romania - o crestere cu peste 30%", a afirmat Udrea.

Ea a vorbit si despre cresterea numarului de turisti in statiunile montane, in cele balneare si pe circuitele culturale.

"Au fost trei ani in care ne-am zbatut sa il promovam si pe plan international si mi-aduc aminte campania derulata pe CNN, Eurosport, Euronews cu Nadia Comaneci, Hagi si Ilie Nastase, apoi campaniile ulterioare. Şi-acum suntem pe CNN, Eurosport si Euronews cu o campanie de promovare a Romaniei. Toate lucrurile acestea au avut efect. Sigur ca nimeni care stie ce inseamna promovare nu trebuie sa se astepte ca de la o zi la alta sa se intample ceva spectaculos. Cu toate acestea, pot sa spun ca in cazul Romaniei revenirea a fost spectaculoasa, pentru ca avem o crestere de 16% pe anul 2011, in primele luni ale acestui an de asemenea turismul a mers foarte bine si acum, pe langa promovare, conteaza foarte mult si investitiile pe care le-am facut. In partea de promovare se face o confuzie. Sunt 820 milioane de euro bani alocati turismului in acesti trei ani", a spus fostul ministru.

Udrea a explicat ca din cei 820 milioane euro investiti in turism in ultimii trei ani, aproape 20 milioane au fost alocate promovarii.

"Cei mai multi au fost bani europeni. La o parte din investitii abia acum se contracteaza lucrarile. Au fost si bani de la bugetul de stat, am investit in nenumarate centre balneare, am refacut statiunea Borsec, acum se termina acolo un centru balnear. Am investit la Tusnad, la Praid si investim la Herculane. Am investit in Delta Dunarii, in Bucovina si cea mai mare realizare a noastra este extinderea partiei de la Poiana Brasov, care aduce in fiecare weekend un numar urias de iubitori de schi. Ne-am dus si in Valea Jiului si am investit in statiunea Straja.Vom uni statiunea Straja cu Vulcan, iar acolo va fi un domeniul schiabil care va concura Valea Prahovei", a mai spus Udrea.

udrea statiunile montane balneare circuitele culturale cnn hagi vulcan
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1124 (s) | 35 queries | Mysql time :0.017344 (s)

loading...