News Flash:

Vezi cati bani s-au cheltuit pentru promovarea turistica a Romaniei

1 Mai 2012
995 Vizualizari | 0 Comentarii
Anul trecut, pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica au fost cheltuite in jur de 11 milioane de euro, bani provenind din fonduri europene si de la bugetul national, se arata intr-o precizare transmisa de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), in urma aparitiei in presa a unor informatii eronate.

Astfel, Romania a derulat, in ultimii ani, campanii si activitati de promovare si marketing turistic de o amploare fara precedent: sute de participari la targuri internationale, promovarea in cadrul evenimentelor sportive, artistice si culturale, precum campionate mondiale si gale de box profesionist, campanii radio si TV nationale si internationale, sute de mii de materiale de promovare si promotionale, vizite a sute jurnalisti straini in Romania etc.

Numai anul acesta, Ministerul Dezvoltarii va promova Romania in cadrul a 70 de targuri internationale de turism, printr-o campanie pe posturi de televiziune internationale si in presa scrisa internationala, printr-o campanie pe posturi de televiziune nationale, in presa scrisa nationala si prin afise outdoor in intreaga tara, prin realizarea unui portal de promovare turistica a destinatiilor romanesti si a unei campanii pe internet, prin organizarea de evenimente (seminarii de specialitate despre turismul balnear, seminarii de specialitate despre turismul rural), prin realizarea a sute de mii de materiale de promovare (brosuri, harti, afise etc.) si promotionale (tricouri, sepci, pixuri, stickuri de memorie USB etc.), mai precizeaza reprezentantii MDRT.

Documentele pe care se bazeaza promovarea Romaniei

Potrivit acestora, in ultimii ani, promovarea si dezvoltarea turistica a Romaniei s-a facut pe baza a trei documente strategice: Master-planul pentru Turismul National al Romaniei 2007 – 2026, Strategia de Creare si Promovare a Brandului National de Turism si Planul Strategic si Operational de Marketing Turistic al Romaniei 2011 – 2015.

Brandul turistic al Romaniei a fost elaborat in urma unor cercetari si studii de catre consortiul international THR – TNS. Sunt doua companii de cercetare de piata si marketing in domeniul turismului de talie mondiala, care au realizat, printre altele, si brandurile turistice nationale si planurile de marketing ale Spaniei, Cubei si Mexicului.

Strategia pozitioneaza Romania ca destinatie turistica in plan mondial si identifica produsele turistice prin care tara noastra are potential in fata competitorilor de pe piata turistica mondiala, mai precizeaza MDRT.

promovarea romaniei romania
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0951 (s) | 35 queries | Mysql time :0.014427 (s)

loading...