News Flash:

Aceste trucuri te ajuta sa nu te ingrasi in vacanta

19 Iulie 2018
348 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6495 RON (+0.0015)
USD: 4.0769 RON (-0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Chiar daca faci sport regulat in timpul anului, este posibil ca in vacanta, din pricina lipsei miscarii, sa te ingrasi si sa pui la loc kilograme de care te-ai chinuit sa scapi pana acum. Pentru a nu cadea in aceasta capcana, Flavius Ursachi, dublu campion national de Culturism si Fitness la categoria Men Physique Seniori, ne ofera trei pontur care ne pot fi de folos in vacanta pentru a ramane in forma.

Incepe ziua cu un mic dejun proteic.

Un mic dejun hiper proteic iti imbunatateste starea de satietate in timpul zilei si te poate ajuta sa reduci cantitatea de mancare consumata in timpul zilei. Cand starea de satietate lipseste, deviem de la alegerile sanatoase. Iata cateva exemple de mic dejun pe care sigur le poti gasi la orice hotel sau restaurant.

Omleta cu legume

– “Scrambled eggs” cu rosii si ciuperci

– Salata cu branza de capra

Daca totusi nu ai solutii la indemana, este bine sa ai la tine pudra proteica si sa iti incepi ziua cu un smoothie proteic. Iti las mai jos un exemplu de super shake proteic.

Mananca incet si opreste-te inainte sa te simti “plin”.

Una din cele mai eficiente tehnici pentru vacanta este si una din cele mai simple. Sa mananci incet. Opreste-te cand senzatia de foame a disparut, nu manca pana te simti “plin”. Aceasta tehnica te ajuta sa nu mananci prea mult din doua motive:

Fiziologic – Dureaza in jur de 20 de minute de cand ai inceput sa mananci ca sistemul tau digestiv sa trimita semnal catre creier pentru a opri senzatia de foame si sa apara starea de satietate. Daca mananci mai incet acest semnal se trimite inainte de a manca prea mult.

Psihologic – Atunci cand mananci mai incet, savurezi mancarea si te bucuri de gust, avand astfel ocazia sa simti mult mai intens specialitatile culinare fara sa mananci prea mult.  Astfel te poti bucura de anumite mancaruri specifice locurilor fara sa te simti vinovat.

Ca sa poti manca mai lent ajuta-te de pasii de mai jos.

Mananca stand asezat pe scaun si la masa

Mesteca mancarea mai lent

Evita televizor/calculator/telefon –ul in timpul mesei

Pune furculita jos dupa cateva inghitituri

Fa un scurt antrenament cu greutatea corpului cel putin o data la doua zile.

Pentru a pastra beneficiile antrenamentelor pe care le-ai facut pana acum, este important sa continui sa faci miscare chiar si in vacanta. Pentru asta am pregatit si la Bodyshape un antrenament de 30 de minute, cu exercitii simple, folosind doar greutatea corpului, avand o varianta pentru incepatori, dar si una pentru avansati. Urmareste video-ul pe care l-am realizat”, scrie Flavius Ursachi.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

vacanta flavius ursachi campion national culturism
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1163 (s) | 23 queries | Mysql time :0.017166 (s)