News Flash:

Anunt important pentru romanii care au Volkswagen

5 Martie 2018
522 Vizualizari | 0 Comentarii

Grupul auto Volkswagen (VW) a avut mai mult succes cu clientii din Europa Occidentala sa-i convinga sa vina la service pentru repararea softului care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel implicate in scandalul emisiilor (Dieselgate) decat cu cei din Europa de Est, informeaza publicatia online EUobserver.

Prin urmare, pe soselele din UE sunt peste doua milioane de masini VW echipate cu motoare diesel al caror soft nu a fost inca actualizat.

VW a promis Comisiei Europene (CE) ca va actualiza pana in toamna lui 2017 softul tuturor celor 8,5 milioane de masini afectate, desi nu este in intregime clar ce fel de actualizari vor fi efectuate.

Se stie deja ca VW, cel mai mare producator auto european, nu a reusit sa-si respecte promisiunile, dar recent CE a publicat o actualizare a datelor pentru majoritatea statelor membre.

Actualizarea softului a avut cel mai mare succes pe piata germana, unde 91% din consumatorii care detin o masina cu motor diesel echipat cu acel soft au venit la service pentru actualizare.

Au fost rare actualizarile pentru motoarele diesel WA 189 afectate de scandalul manipularii emisiilor poluante.

Cel mai redus procent de soferi care au venit la service pentru actualizarea softului este in Romania (30%), urmata de Polonia (37%), Slovacia (39%), Croatia (46%) si Grecia (46%).

Nu au fost publicate datele privind Bulgaria, Ungaria, Irlanda, Letonia si Slovenia.

Un purtator de cuvant al Organizatiei Europene a Consumatorilor (Beuc) nu a oferit o explicatie pentru diferenta intre est si vest, dar a subliniat ca un recent raport publicat de UE privind increderea consumatorilor a aratat ca in cele mai multe state din Europa de Est increderea generala in retaileri este la cel mai scazut nivel.

'Aceste concluzii sunt ingrijoratoare', a afirmat europarlamentarul olandez Gerben-Jan Gerbrandy, co-autor al raportului Parlamentului European referitor la scandalul emisiilor.

El a declarat pentru EUobserver ca sunt necesare mai multe cercetari pentru a intelege mai bine diferentele.

De asemenea, Gerbrandy a declarat ca nu are nici o indoiala ca repararea vehiculelor este benefica pentru mediul inconjurator.

'Trebuie sa trecem la rechemari obligatorii in toate statele membre UE, coordonate la nivel european. Trebuie sa fie efectuate actualizari nu doar pe partea de soft ci si pe partea de hardware', a afirmat europarlamentarul olandez.

Rechemarile la service nu sunt obligatorii in toate tarile UE.

Cea mai mare rata de succes s-a inregistrat in statele unde era obligatorie rechemarea. Totusi, exista si tari unde rechemarea nu era obligatorie, iar numarul soferilor care au venit cu masinile la service a fost mai ridicat decat in unele tari unde rechemarea era obligatorie.

In 2017, livrarile pe plan global ale grupului Volkswagen au crescut cu 4,3% in 2017 pana la 10,74 milioane vehicule, o cifra record care vine la doi ani dupa izbucnirea scandalului Dieselgate.

Grupul Volkswagen cuprinde 12 marci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley si Bugatti, dar si camioanele MAN si Scania.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

volkswagen succes clientii europa occidentala service
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4230 (s) | 34 queries | Mysql time :0.097201 (s)