News Flash:

Asociatiile de promovare turistica incearca sa atraga turisti din Rusia pe litoral.Preturile de cazare ar trebui sa fie mai mici fata de Bulgaria

11 Mai 2018
267 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6658 RON (-0.0009)
USD: 4.0493 RON (+0.0134)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Presedintele Federatiei Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania (FAPT), Corina Martin, anunta ca se incearca atragerea turistilor din Federatie Rusa pe litoralul romanesc, afirmand ca acolo exista o piata cu un potential foarte mare, turistii rusi fiind buni consumatori si fiind doriti de orice tara. Reprezentantul unei agentii de turism spune ca litoralul romanesc nu este cunoscut in Rusia, tara noastra fiind perceputa mai degraba ca destinatie de excursie, atractiile fiind Dracula si Bucurestiul, scrie News.ro.

Presedintele FAPT, Corina Martin, a declarat joi, intr-o conferinta de presa, ca FAPT a inceput in urma cu doi ani o campanie de promovare a Romaniei in Federatie Rusa, iar in aceasta perioada a adus in tara noastra o delegatie de tur-operatori si jurnalisti rusi care participa la un infotrip pe litoral, potrivit News.ro.

Corina Martin a precizat ca, deocamdata, eforturile de promovare se axeaza mai mult pe piata Sankt Petersburg.

"Ne intereseaza in mod special piata Sankt Petersburg. Prima oara noi ne-am dus la Moscova, apoi ne-am centrat si am vazut foarte bine potentialul orasului Sankt Petersburg ca piata importanta pentru noi. Vreau sa va reamintesc, orasul Sankt Petersburg are cinci milioane de locuitori si atrage anual opt milioane de turisti", a explicat presedintele FAPT.

Reprezentantul unei agentii de turism, Andrei Vilcovan, a afirmat, in cadrul conferintei de presa, ca litoralul romanesc nu este cunoscut in Federatia Rusa, rusii stiind doar de Dracula si Bucuresti.

"Romania ca destinatie turistica pentru Rusia este doar Dracula in principiu si Budapest sau Bucharest, se confunda adeseori. Este un obstacol de promovare, 27 de ani de absenta, intr-adevar, si-au lasat urma. In acesti doi ani de promovare am inceput de la nivel oficial si apoi am intervenit la nivel comercial cu agentii, cu invitatii, intalniri, acestea sunt in principiu demersuri de la zero. Romania are de recuperat. Trebuie sa comunicam mult mai bine ce se afla in Romania, ce vindem, ce potential avem", a explicat Andrei Vilcovan.

El a spus ca turistii din Rusia vad Romania mai mult ca o destinatie de excursie decat una de litoral.

"Produsul principal, si cu care suntem noi asociati mai degraba in Rusia, este ca produs turistic excursional chiar preponderent mai important decat produs turistic de litoral. Suntem vazuti ca o destinatie de excursie si, chiar daca se vine pe litoral, se doreste o excursie de o zi sau doua in Transilvania", a mai spus reprezentantul agentiei de turism.

De asemenea, reprezentanta unei agentii de turism din Federatia Rusia, Maria Ushakova, prezenta la conferinta de presa, a declarat ca pentru a alege litoralul romanesc este nevoie ca la hoteluri sa existe personal care vorbeste limba rusa, sa existe posturi de televiziune in limba rusa la televizorul unitatii de cazare, serviciile de plaja sa fie incluse in pretul sejurului, sa fie oferite servicii all-inclusive, dar si de baby-siting.

Intrebata cat ar fi dispusi sa cheltuiasca turistii rusi pentru un sejur pe litoralul romanesc, reprezentanta agentiei de turism din Federatia Rusa a spus ca tariful trebuie sa fie sub cel din Bulgaria, o destinatie preferata de acestia.

"Turistii rusi stiu preturile de la bulgari. Ar trebui sa fie mai atractive, macar in primii doi, trei ani. Turistii rusi cheltuiesc multi bani la cumparaturi, la SPA, dar tariful la cazare trebuie sa fie mai scazut decat cel de la bulgari", a mentionat Maria Ushakova.

Corina Martin a mai spus ca pentru turistii din Federatia Rusa vacanta in tara noastra trebuie sa fie o experienta inedita.

"Pentru turistul rus vacanta in Romania ar trebuie sa fie o experienta. Noi vom vinde experiente si povesti, nu ne vom centra numai pe hoteluri. Sigur ca Bulgaria are un avantaj mult mai mare de promovare. De aceea am insistat in ultimii doi ani pe un gol care inseamna 27 de ani si nu am cedat pentru ca am stiut ca exista aici o piata extrem de mare si cu potential foarte mare, turisti foarte buni consumatori, turisti rusi pe care ii doreste orice destinatie internationala si pe care Romania nu ii are", a precizat Corina Martin.

Delegatia de tur-operatori rusi prezenta in infotrip a vizitat deja statiunile Eforie Nord si Venus, urmand ca in zilele urmatoare sa vada si Mamaia, Constanta si Delta Dunarii.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

promovare turistica fapt corina martin atragerea turistilor
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0808 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018608 (s)