News Flash:

Aventuri pe litoralul romanesc. Ce a primit in farfurie o turista care a comandat snitel de pui

2 Mai 2019
260 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7216 RON (-0.0044)
USD: 4.2706 RON (+0.0054)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Prima zi de sezon, pe litoralul romanesc a scos la iveala si primele probleme legate de conditiile de cazare. Mizerie de nedescris, mancare stricata si conditii de cazare mai proaste decat la cort. Asta au gasite inspectorii OPC chiar in statiunea Mamaia in doua hoteluri de 4 stele.

In prima zi a sezonului estival, inspectorii de la Protectia Consumatorului au pornit in controale si au gasit deja nereguli la doua hoteluri de patru stele din Mamaia. 50 kg de mancare depozitate necorespunzator si camere crae trebuie renovate. In astfel de cazuri, conducerea hotelului risca amenzi mari, dar si suspendarea activitatii.

Parerile turistilor sunt impartite atunci cand vine vorba de serviciile din statiunile de pe malul Marii Negre. Mai ales in ceea ce priveste modul in care sunt tratati in unele localuri.

„Mi s-a intamplat de multe ori sa comand ceva si sa mi se dea altceva. Am cerut snitel de pui si mi s-a dat snitel de soia. Am anuntat personalul, dar n-au luat nicio masura”, spune o femeie.

„Venim dupa o lunga perioada in care nu am mai fost acasa, am fost pe meleaguri straine. Zilele astea ori am nimerit foarte bine. Mancaruri super. Ne-am intors la acelasi restaurant sa mancam”.

Pe litoral, controalele vor continua pe toata perioada sezonului estival.

Bogdan Trif, ministrul Turismului: „Am avut actiuni preventive. E normal sa nu „omori" agentii economici, pentru ca nu acesta e scopul. Il indrumi, ii dai masuri, dupa care constati daca le-a realizat sau nu. Daca nu le-a realizat, e rea-vointa si clar o sa mergem si pe sanctiuni”.

Inspectorii de la Protectia Consumatorului sfatuiesc turistii sa aleaga cu atentie localurile unde vor sa ia masa.

Horia Constantinescu, directorul CJPC Constanta: „Consumatorii ar trebui sa inteleaga ca respectul de sine e cel mai important principiu in vacanta. Sa nu incurajeze comertul de dugheana, sa nu cumpere alimente oferite in corturi si procesate intr-o modalitate pe care nu ar accepta-o acasa si sa nu ofere copiilor astfel de alimente”.

Oferirea unor servicii de calitate este doar parte a unui tablou mai amplu, spun reprezentantii agentiilor de turism.

Dragos Anastasiu, vicepresedinte ANAT: „Avem nevoie de o viziune, turismul fiind o chestiune complexa. Nu are de-a face doar cu cazarea, cu masa, ci cu accesibilitatea, cu infrastructura locala, cu experiente. Trebuie sa oferim experiente”.

70% din locurile de cazare de pe litoral, pentru acest sezon, au fost deja rezervate, potrivit Federatiei Patronatelor din Turism.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

litoralul romanesc probleme cazare mizerie opc statiunea mamaia
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1293 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020888 (s)