News Flash:

”Brad Pitt” al Republicii Moldova a adus tara in top 10 destinatii pe 2018

23 Februarie 2018
167 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6541 RON (-0.0031)
USD: 4.0032 RON (+0.0347)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Cu putina imaginatie si strategii bine puse la punct, strainii ne arata cat de usor pot fi atrasi turistii.

Vecinii de peste Prut, de pilda, au iesit din anonimat la un targ de profil deschis in Capitala, cu un film de promovare in care joaca un barbat care seamana cu Brad Pitt. Ideea a prins atat de bine, incat Moldova a ajuns in top 10 al destinatiilor recomandate in 2018 de revistele de specialitate.

Culmea, moldovenii au investit in film doar 10.000 de euro. Asta in timp ce controversatul film de promovare a Romaniei, facut in 2010, a costat 900 de mii de euro.

Nu e chiar Brad Pitt, dar asemanarea este vizibila, iar campania de promovare si-a atins scopul. Republica Moldova a fost votata de catre National Geographic, Lonely Planet si New York Post drept una dintre cele 10 destinatii de top ale anului, in contextul in care in urma cu 4 ani, aceleasi publicatii o numeau „cea mai putin vizitata destinatie”. Dar vecinii nostri au reusit sa iasa in evidenta, iar „Brad Pitt” din film este de fapt un om de afaceri olandez.

Roland , copia lui Brad Pitt: „Am venit pentru afaceri si cineva m-a vazut pe strada si mi-a zis ca as putea ajuta. Un an mai tarziu s-a intamplat. Credeam ca a fost doar o idee care i-a venit cuiva la ora 2 intr-un bar, dar chiar s-a intamplat.

Ambasadorul Moldovei in Romania: „A fost accesat de peste 3 milioane de ori pe retelele de socializare. Este o performanta, cu atat mai mult cu cat costurile se ridica la zece mii de euro.”

Romania, in schimb, a investit in filmul de promovare aproape un milion de euro, in urma cu zece ani, cand a fost realizat sloganul „explore the Carpathian garden”. Noul ministru promite ca pune la cale strategii care sa ne aduca turisti, fara sa dea insa detalii.

Bogdan Trif: „Urmeaza sa stabilim exact strategia. Oricum, Romania are un potential turistic enorm, pentru ca ne invidiaza majoritatea tarilor.”

Dar degeaba avem potential daca nu stim sa ne promovam.

Mihai Leu: „Spre exemplu, campionul mondial de raliuri Peter Solberg, a fost in Romania, a zis: „foarte frumos, dar nu stiam.” Mika Hakkinen a fost. Toti spun exact acelasi lucru ca este foarte frumos, dar din pacate nu este promovata destul tara noastra.”

Grecii, de exemplu, au sute de filmulete de promovare, iar strategia lor este sa-i atraga pe turisti tot anul, nu doar vara. 
Ministrul Turismului din Grecia, reprezentant: „Noua noastra strategie este „Grecia, o destinatie pentru 365 de zile.”Fara promovare iesi din joc. Trebuie sa lucrezi pentru a te promova. ”

Cu promovare, dar si cu pachete speciale pentru toate gusturile - gandite si de hotelieri, dar si de oficiali -reusesc si Turcii sa atraga turisti, Antalya fiind una dintre cele mai cautate destinatii de catre romani.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Video


prut anonimat profil promovare brad pitt moldova
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1094 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015090 (s)