News Flash:

Cat de mult conteaza atitudinea personalului din ospitalitate

30 Ianuarie 2013
895 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (-0.0072)
USD: 4.0820 RON (-0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Cat de mult conteaza atitudinea personalului din ospitalitate
Managerii din industria ospitalitatii ar trebui sa se concentreze mai mult pe imbunatatirea Atitudinii personalului din unitatile lor in conditiile in care un nou raport releva faptul ca majoritatea problemelor care declanseaza o plangere din partea clientilor sunt legate de atitudinea angajatilor mai mult decat de calitatea produsului.

Raportul “Handle with Care” realizat de Institute of Customer Service din Marea Britanie a relevat faptul ca procentajul consumatorilor care au experimentat o problema a scazut de la 17% (in ianuarie 2008),  la 11,7% (in iulie 2012), insa numarul celor care au facut o plangere a crescut in aceasta perioada de la 72% la 76%.

Atitudinea proasta a personalului aduce mai multe plangeri decat calitatea produsului

“Studiul nostru arata urmatorul lucru: consumatorii sunt cei mai satisfacuti atunci cand plangerile lor sunt rezolvate rapid” a declarat Directorul Executiv al Institutului de Customer Service, Jo Causon. Ca atare, organizatiile trebuie sa se asigure de faptul ca reclamatiile sunt gestionate extrem de bine.

Este esential pentru organizatiile din sectoarele unde procentul reclamatiilor referitoare la competenta sau la atitudinea staff-ului este ridicat, asa cum sunt organizatiile din industria ospitalitatii, sa testeze performanta modului in care reclamatiile sunt rezolvate in unitatea lor, dar mai ales sa ajute totodata angajatii sa anticipeze si sa faca fata cu brio plangerilor clientilor.

Intrebati care sunt cele mai deranjante sau frustrante probleme referitoare la servicii, consumatorii au citat Atitudinea staffului pe primul loc, lipsa de competenta a angajatilor si, foarte important, faptul ca organizatiile Nu isi tin promisiunile.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

marea britanie
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0899 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018306 (s)