News Flash:

Ce a patit un barbat din Targu Jiu care a aterizat pe Otopeni si a vrut sa-si cumpere un bilet RATB

11 Iulie 2018
484 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6485 RON (-0.0120)
USD: 4.0861 RON (-0.0259)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Ce a patit un barbat din Targu Jiu care a aterizat pe Otopeni si a vrut sa-si cumpere un bilet RATB. Omul a facut publica povestea lui, care a starnit reactii neasteptate. 

Barbatul din Targiu Jiu, care s-a intors de la Paris si a aterizat pe Aeroportul „Henri Coanda”, a povestit ce raspuns a primit atunci cand a mers la chioscul RATB pentru a cumpara un bilet si a cere niste informatii:

„Ma intorceam in data de 30 iun 2018, la orele 20,00 si 10 minute cu avionul KJWS77 de la Paris de la Aeroportul Otopeni. Am coborat in statia de sosiri si m-am dus la chioscul in care se vindeau bilete pentru cursa Otopeni –Gara de Nord, unde am avut un dialog cu functionarul de acolo:

“ – Buna seara, va rog sa-mi spuneti cand pleaca autobuzul spre Gara de Nord ?

– Uitati-va, ca e un tabel pe geam si scrie acolo!
– E intuneric, am o varsta si nu am ochelarii la indemana si nu vad bine !
– Pleaca la ora 21,00 si cand mai plecati la drum sa va luati ochelarii cu dumneavoastra!”

Veneam dintr-o tara unde un functionar sau angajat pentru un astfel de comportament era dat afara in secunda doi. Am facut plangere fata de comportamentul acestuia“, a povestit barbatul, potrivit igj.ro.

Raspunsul RATB

Reprezentantii RATB au reactionat si a anuntat ca va lua masuri impotriva angajatului

„Stimate domnule Tapus, Ca urmare a mesajului dumneavoastra, inregistrat cu nr. 41180, va transmitem ca regretam cele intamplate si va comunicam ca R.A.T.B. nu tolereaza si nici nu permite comportamentul nepotrivit al angajatilor, acestia fiind sanctionati atunci cand se constata incalcari ale prevederilor Codului Muncii si ale Regulamentului Intern. Fiecare sesizare primita la adresa unui salariat este inscrisa in fisa sa personala si se tine cont de aceasta la evaluarea anuala a angajatului. In vederea evitarii unor situatii similare pe viitor s-a luat masura atentionarii casierului reclamat, insistandu-se pe aspectele vizand comportamentul civilizat, demn si politicos in relatiile cu clientii, iar activitatea sa va fi monitorizata. Facem precizarea ca, pana in prezent, nu s-a inregistrat cu astfel de sesizari. Va rugam sa primiti scuze pentru neplacerea produsa si totodata va multumim pentru ca ne ajutati sa corectam unele deficiente survenite in activitatea noastra!“.

Recent, pe retelele de socializare s-a viralizat o postare care relata ce au patit trei turisti straini care au calatorit prima oara cu un autobuz RATB.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

barbatul targiu jiu paris henri coanda chioscul ratb
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1086 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018570 (s)