News Flash:

Ce mare companie colaboreaza cu Nelu Iordache la aeroportul din Adunatii Copaceni

18 Aprilie 2012
1127 Vizualizari | 0 Comentarii
Compania Infra Group, detinuta de omul de afaceri Nelu Iordache, a semnat un contract de consultanta financiara cu Lufthansa Consulting, filiala a grupului german Lufthansa Aviation, pentru construirea aeroportului privat din Adunatii Copaceni, judetul Giurgiu.

Investitia aferenta primei etape de dezvoltare a aeroportului este estimata la peste 200 milioane de euro. Practic dupa prima etapa, Aeroportul International Bucuresti Sud va sustine un trafic de 2 milioane de pasageri anual, respectiv 10 miscari aeriene pe ora (plecari, aterizari).

De asemenea, Infra Group are in vedere si operarea de transporturi tip cargo pe aeroportul din Sud, insa acesta este conditionat de dezvoltarea retelelor de transport intermodal din zona.

Aeroportul privat se va intinde pe o suprafata de circa 300 de hectare si va fi amplasat la 20 km sud de Bucuresti. Acesta va gazdui atat companii low-cost, cat si companii de linie. In ceea ce priveste taxele de aeroport pentru operatorii aerieni, reprezentantii Infra Group au spus ca tarifele vor fi mai flexibile si mai mici decat pe aeroportul Otopeni.

Prima companie aeriana care se va muta pe aeroportul din Adunatii Copaceni va fi low-costul Blue Air, detinut tot de Nelu Iordache.

Asociatii companiei Infra Group sunt firmele Romstrade si Blue Air, cu participatii de 75%, respectiv 25%.

Lufthansa Consulting, filiala a Lufthansa Aviation Group, a fost infiintata in 1998 si asigura servicii si solutii la nivel mondial in industria transportului aerian. Compania asista in prezent guvernul grec in procesul de privatizare a peste 30 de aeroporturi regionale.

Cand incepe constructia?

Lucrarile de constructie ar putea incepe la sfarsitul acestui an, imediat dupa obtinerea autorizatiei de constructie.

"In 4-5 luni am putea obtine autorizatia de constructie de la primaria Adunatii Copaceni", a declarat Gheorghe Racaru, presedintele grupului Romstrade, precizand ca lucrarile efective pentru prima etapa de dezvoltare ar putea dura 30 de luni de la momentul obtinerii autorizatiei.

Momentan, compania a reusit sa obtina PUZ-ul de la primarie. Potrivit lui Gheorghe Racaru, costurile aferente studiilor, documentatiei si autorizatiilor se ridica la "cateva sute bune de mii de euro".

Contractul de consultanta financiara incheiat cu cei de la Lufthansa prevede ca firma germana sa elaboreze planul de afaceri, studiile de fezabilitate, studiile de trafic si planul de atragere a investitorilor.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1083 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013671 (s)