News Flash:

Ce suma i-a cerut un mecanic unei studente ca sa-i repare aerul conditionat, desi masina ei nu avea aer conditionat

7 Februarie 2018
1464 Vizualizari | 0 Comentarii

Un mecanic a vrut sa umfle nota de plata a unei tinere studente care ajunsese la service dupa ce pe bordul masinii sale se aprinsesera diverse beculete.

Inainte de a accepta serviciile service-ului insa, stundenta s-a consultat telefonic cu tatal sau in privinta ofertei facute.

Tanara de 19 ani din Brighton, UK, povesteste ca masina sa Citroen C1 nici macar nu are aer conditionat. Iar mecanicul incerca sa o taxeze cu aproape 800 de euro pentru reparatia aerului conditionat.

“Nu ma pricep deloc la masini, de aceea am avut incredere ca isi vor face treaba. Am fost foarte suparata, neavand suma de bani ceruta. Sunt studenta si am o slujba cu jumatate de norna la Topshop. Factura ar fi fost o parte insemnata a salariului meu. Ma simteam neputincioasa.”

Dar apoi tatal sau i-a sugerat sa ceara o a doua opinie. La al doilea service, a fost identificata problema, iar nota de plata pentru reparatii a fost de circa 500 de euro.

Greseala clasica pe care o fac toti soferii iarna cand pornesc motorul

Mecanicii ne sfatuiesc ca, inainte de a ne porni masina, iarna, sa dam mai intai zapada jos, ca sa nu cada pe luneta sau sa nu fie purtata de vant pe alte masini sau pe carosabil. O greseala clasica facuta de soferi la pornirea motorului iarna este sa nu-l lase sa functioneze 2-3 minute inainte de a pune masina in miscare.

Pe timpul iernii, inainte de a porni la drum, este foarte important sa curatam masina, spune Victor Miron, angajat la Service-ul Iovi din Cluj-Napoca. Potrivit acestuia, trebuie sa fie data jos toata zapada, inclusiv pavilionul, sa nu cada pe luneta sau sa nu fie purtata de vant pe alte masini sau pe carosabil. La fel si geamurile, ele trebuie curatate temeinic ca vizibilitatea sa fie maxima.
”Si mai trebuie avut grija la zapada inghetata care se aduna in spatele rotilor, aceea trebuie indepartata inainte de a porni la drum pentru ca poate sa franeze roata sau chiar sa cada pe carosabil si sa devina un adevarat bolovan de gheata in calea celorlalte masini”, adauga Victor Miron, citat de realitatea.net.

Un alt mecanic, de la blogul autoeconom.ro ii sfatuieste pe conducatorii auto ca, dupa pornirea motorului, iarna, sa-l lase sa functioneze 2-3 minute inainte de a pune masina in miscare ca in acest timp motorul sa ajunga la temperatura normala de functionare, ca pistoanele sa se dilate si pot sa suporte exploziile.
Dupa pornire, se recomanda actionarea comenzii de dejivrare (inlaturarea stratului de gheata sau de chiciura format pe suprafetele care vin in contact cu aerul umed si subracit) a parbrizului si doar dupa cateva minute sa se curete cu o racleta.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

serviciile consultat brighton citroen c1 topshop
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1354 (s) | 34 queries | Mysql time :0.024564 (s)