News Flash:

Cel mai bizar loc din Romania. Localnicii spun ca aici sunt „pietre vii” si fenomene extrem de ciudate

7 Decembrie 2017
88 Vizualizari | 0 Comentarii

Romania e plina de mistere si de legende, dar poata ca una dintre cele mai interesante dintre acestea a luat nastere la Bozioru, undeva la circa 50 de kilometri de Buzau.

„Uriasii adormiti” de la Bozioru

In comuna Ulmet, localnicii povestesc despre „pietrele vii”. Este vorba despre trovanti, adica formatiuni din piatra de diferite dimensiuni, legate prin ciment carbonatic. Ceea ce este bizar la aceste pietre este forma lor extrem de diversa, dar mai ales faptul ca isi schimba dimensiunea o data la 1200 de ani.

Fizica ne invata ca pietrele scad in dimensiune odata cu trecerea timpului, din cauza procesului de eroziune, dar si a fenomenului de inghet-dezghet. Totusi, trovantii de la Bozioru cresc!

Inca din cele mai vechi timpuri se spune ca aceste pietre aveau puteri magice. Forma lor bizara i-a facut pe multi sa creada ca sunt oua de dinozaur sau chiar OZN-uri esuate.

Batranii locului spun ca acesti trovanti nu sunt altceva decat uriasi ce au adormit timp de sute de ani.
Unele pietre cu forma sferica sau ovala au ramas suspendate in varf de deal, motiv pentru care au primit numele de „Babele de la Ulmet”!

Romania turistica va fi promovata cu Dracula si cu videoclipuri de la Bollywood, in 2018

Programul de marketing si promovare turistica, avand ca obiectiv proiectarea imaginii Romaniei ca destinatie de calitate, se va face inclusiv folosind brandul „Dracula” si cu videoclipuri realizate de studiourile Bollywood, reiese din proiectul de buget al Ministerului Turismului pe 2018.

Ministerul Turismului gestioneaza doua programe: „Dezvoltarea produselor turistice”, si „Marketing si promovare turistica”.

Pentru dezvoltarea produselor turistice, bugetul de baza este de 14,7 milioane de lei, la care se vor mai putea adauga credite de angajament de pana la 14,7 milioane de lei. Iar pentru mareketingul si promovarea turistica bugetul de baza este de 13,7 milioane de lei, la care se vor mai putea adauga credite de angajament de pana la 15,7 milioane de lei.

Proiectul de buget pentru programul „Marketing si promovare turistica a Romaniei” prevede urmatoarele masuri si actiuni:

– Valorificarea si comunicarea elementelor de diferentiere a destinatiei turistice Romania
– Punerea in practica a diferentierii prin declinarea conceptului creativ
– Trecerea de la abordarea traditionala/conventionala a turismului la crearea de experiente multisenzoriale, bazate pe specificitatea, unicitatea si autenticitatea Romaniei ca destinatie turistica
– Utilizarea storytelling-ului (construirea si transmiterea de povesti), ca model de comunicare
– Desfasurarea unei campanii integrate, in anul 2018, pentru repozitionarea pe piata internationala a turismului
– O mai buna cunoastere a profilului turistului si a preferintelor de consum prin realizarea anuala de cercetari si studii de piata
– Furnizarea de informatii complete atat turistilor interesati, cat si intermediarilor, prin optimizarea modului de utilizare a instrumentelor mobile, capacitarea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica si plasarea de infotouch-uri in punctele de contact cu turistii
– Stabilirea de parteneriate cu operatori aerieni si cu furnizori de echipamente tehnologice
– Familiarizarea touroperatorilor cu oferta turistica a Romaniei
– Imbunatatirea prezentei pe internet prin dezvoltarea site-ului de promovare turistica wwww.romania.travel, dezvoltarea si cresterea performantei portalului de stiri in domeniul turismului: www.newsturism.ro, cresterea vizibilitatii pe retelele de socializare, desfasurarea campaniilor pe bloguri interne si internationale, continuarea campaniei actuale de e-mail marketing prin dezvoltarea permanenta a bazei de date, inclusiv la nivel international
– Optimizarea modului de utilizare a canalelor de comunicare offline, prin optimizarea prezentei in cadrul targurilor de profil interne si externe
– Realizarea de campanii integrate, utilizand si executii TV, prin plasarea in seriale TV new age, populare, produse in principal in SUA sau la Bollywood, Coproductii televizate si promovare pe televiziuni de nisa
– Desfasurarea de campanii publicitare outdoor – formate standard si inovatoare pe pietele-tinta
– Introducerea materialelor de promovare neconventionale
– Realizarea anuala a unei actiuni de comunicare adresata romanilor, pentru a deveni constienti de importanta turismului in dezvoltarea comunitatilor locale
– Valorificarea diasporei ca ambasador al turismului prin incurajarea organizarii a cat mai multor evenimente oficiale si informale cu tematica romaneasca de catre comunitatile romanesti, eventual cu sprijinul ambasadelor si reprezentantelor de turism ale Romaniei, cu invitarea unui numar cat mai mare de persoane din actualele tari de resedinta, initierea unei campanii dedicate romanilor din strainatate (exemplu: „Romania is not about borders. Romania is about spirit”) de sensibilizare si constientizare a importantei pe care membrii diasporei o au, in calitate de purtatori si multiplicatori ai mesajelor pozitive despre tara noastra; conceperea unei campanii virale dedicate diasporei (exemplu: „Ask me what X – Dracula, Nadia Comaneci etc. – and I have in common?”) care sa faciliteze furnizarea de informatii, online si offline, cu si despre Romania, in comunitatile in care traiesc romani
– Vizite educationale si de informare pentru reprezentan¬ti mass-media si alti vectori de imagine
– Desfasurarea campaniilor de asociere de imagine prin valorificarea de produse romanesti care sa devina simboluri la nivel national, dezvoltarea programului Brand Ambasadorii Turismului Romanesc, personalitati recunoscute la nivel international, care pot promova destinatii turistice si forme de turism, prin intermediul povestirii experientelor proprii, legate de „locurile” din Romania
– Promovarea Romaniei in asociere cu simbolurile sale autentice – portul popular, legendele si simbolurile specifice regiunii/zonei – in cadrul evenimentelor pe care Ministerul Turismului le organizeaza sau la care este partener
– Continuarea asocierii cu obiective turistice din Romania (Castelul Bran, Castelul Peles, Castelul Huniazilor, Cetatea Medievala Sighisoara, Cetatea Alba Carolina, Delta Dunarii, mocanita, Salina Turda si altele)
– Continuarea asocierii cu sportivi romani, prin promovarea si incurajarea sporturilor individuale si de echipa
– Promovarea Romaniei prin fixarea unor teme anuale de comunicare si focusarea pe evenimente si produse peste nivelul mediu (aniversari, competitii nationale si internationale, evenimente unice)
– Initierea unui sistem de Customer Relationship Marketing (CRM).

Per total, Ministerul Turismului va avea in 2018 un buget („credite bugetare”) de 63,4 milioane de lei, cu 39,82% mai mult decat alocarea din 2017, arata datele proiectului Legii bugetului de stat pe anul viitor postat pe site-ul Ministerului Finantelor.

Ca ordonator principal, Ministerul Turismului va mai putea atrage sume suplimentare („credite de angajament”) la acest buget, in valoare totala de pana la 65,4 milioane de lei.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Video


romania mistere legende bozioru buzau
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1001 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012958 (s)