Un asteroid urmeaza sa se apropie de Pamant vineri noaptea. Anuntul facut de NASA

9 Februarie 2018

NASA a descoperit ca un asteroid de mici dimensiuni va trece foarte aproape de Pamant in noaptea de vineri spre sambata. Totusi, acesta nu va reprezenta niciun risc pentru populatie

Asteroidul va trece pe langa planeta noastra vineri la ora 5.30 p.m. EST (sambata 00:30, ora Romaniei), a anuntat NASA. Asteroidul va trece la o distanta de 64.000 de kilometri, mai concret la o cincime din distanta dintre Luna si Pamant

'Desi asteroidul 2018 CB este relativ mic, ar putea fi mult mai mare decat cel ce s-a prabusit in Celeabinsk (Rusia) in urma cu cinci ani. Astfel de asteroizi nu se apropie atat de des de Pamant, poate doar o data sau de doua ori pe an'' a declarat Paul Chodas, manager al Center for Near-Earth Object Studiee, NASA, conform descopera.ro.

"Am fost sarac 30 de ani fara sa stiu ca am asa ceva in curte". Descoperirea fabuloasa facuta de un fermier in gradina sa

Fermierul spaniol Faustino Asensio Lopez, a folosit o piatra de 100 de kilograme in treburile gospodaresti fara sa stie ca avea o comoara.

Acesta a gasit piatra, care s-a constatat a fi un meteorit, in anul 1980, insa crezand ca este o simpla piatra, barbatul s-a ajutat de ea pentru treburile gospodaresti.

In anul 2011, Faustino a vazut un documentar la TV despre meteoriti, asa ca s-a gandit sa ia legatura cu geologul Juan Carlos Gutierrez Marco. Dupa multe analize, piatra s-a dovedit a fi un meteorit preistoric, o ramasita a unei comete sau a unui asteroid dupa impactul cu Terra.

Meteoritul a fost evaluat la 5,3 milioane de dolari, informeaza New York Daily Mail, citat de jurnalul.ro. ''Am fost sarac si nu stiam ce comoara am in curte'', spuse barbatul. Asemenea meteoriti au mai fost gasiti in anii '50 in Granada si Zaragoza.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

nasa asteroid risc populatie planeta noastra luna