News Flash:

Companiile cu cele mai multe intarzieri sau anulari de zboruri. Situatia in care se afla Tarom

16 Februarie 2018
196 Vizualizari | 0 Comentarii

AirHelp, lider mondial in obtinerea de compensatii pentru pasagerii companiilor aeriene, a identificat pe parcursul anului trecut peste 42.000 de pasageri romani eligibili pentru compensatii din partea companiilor aeriene, iar daca acestia ar aplica pentru compensatii, asa cum sunt indreptatiti potrivit directivei europene 261/2004, suma despagubita s-ar ridica la aproximativ 12 milioane de euro.

Din cauza numarului mare de intarzieri si/sau anulari, Turcia a fost destinatia cea mai problematica pentru pasagerii romani in 2017. Cele mai multe zboruri intarziate, anulate sau suprarezervate sunt pe ruta Bucuresti-Istanbul (Ataturk Airport), astfel ca anul trecut 621 de zboruri au inregistrat o intarziere cumulata de 14.134 de minute, adica echivalentul a aproximativ zece zile, scrie news.ro.

Intre orasele din Romania si cele din strainatate sunt operate anual peste 152.000 de zboruri, dintre care mai mult de 36.000 au inregistrat intarzieri sau anulari.

”Cea mai aglomerata luna pentru Romania, in 2017, a fost noiembrie. Dupa numarul mare de zboruri externe intarziate sau anulate, destinatiile cele mai problematice au fost Istanbul (Turcia), Viena (Austria) si Munchen (Germania). Ruta interna cu cele mai mari intarzieri sau anulari a fost Timisoara-Bucuresti, cu 17%”, spun oficialii AirHelp.

Spre comparatie cu aeroporturi precum Singapore Changi, care are referintele cele mai bune, sau London Gatwick, aflat la polul opus, aeroporturile din Romania nu se afla nici la coada clasamentului celor mai problematice, nici in topul lor. Performantele inregistrate le plaseaza la mijlocul clasamentului.

Topul AirHelp, care ia in calul punctualitatea, serviciile si rata de procesare a cererilor pentru compensatii, arata ca operatorii aerieni Tarom si Ryanair au printre cele mai slabe performante.

“Anul 2017 a fost foarte interesant pentru pasagerii companiilor aeriene. Sa ne amintim de valul de curse anulate de TAP Portugal in lunile august si septembrie, cand pasagerii nu doar ca nu au fost imbarcati cateva zile la rand, dar nu au primit informatii cu privire la statusul calatoriei lor. Imediat dupa au venit anularile curselor Ryanair care, de asemenea, au afectat pasagerii. Ceea ce uita multi dintre acestia este ca, in cazul intarzierilor zborurilor cu mai mult de trei ore sau anularii curselor, au dreptul la compensatii de la companiile aeriene, compensatii care pot ajunge pana la 600 de euro”, spune Stefan Radu, seful pe Romania al AirHelp.

El afirma ca, desi este dreptul lor, mai putin de 2% dintre pasageri aplica pentru compensatii.

”Le recomandam pasagerilor care au fost afectati de intarzieri sau anulari de zboruri in 2017 sa-si citeasca drepturile si sa se asigure ca nu renunta la o compensatie pe care sunt indreptatiti sa o primeasca. Misiunea AirHelp este sa ajutam pasagerii sa-si primeasca compensatiile. Este dreptul lor”, adauga el.

AirHelp este lider mondial in recuperarea de compensatii pentru companiile aeriene. Din 2013, de cand a fost lansat, AirHelp a ajutat mai mult de cinci milioane de pasageri din intreaga lume, compensatiile recuperate pentru acestia depasind 300 de milioane de euro. AirHelp are reprezentante in Europa, Asia si America de Nord, care deservesc 30 de tari, oferind asistenta in 16 limbi. Compania are peste 500 de angajati la nivel mondial.
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

airhelp lider mondial compensatii pasageri romani romania intarzieri
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1147 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022769 (s)