News Flash:

Copilul ei a inceput sa planga fara incetare in avion. La un moment dat, un insotitor de zbor a venit la ea si i-a cerut sa mearga in coada avionului, unde...

4 Aprilie 2018
369 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6658 RON (-0.0009)
USD: 4.0493 RON (+0.0134)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Gestul unui insotitor de zbor, care a sarit in ajutorul unei tinere mame, i-a impresionat pe ceilalti pasageri, care au scris pe Facebook si Instagram mesaje de felicitare la adresa acestuia si a companiei aeriene, potrivit Mirror.

Femeia se afla cu cele doua fetite ale sale intr-un zbor al Southwest Airlines, cand copila cea mica a inceput sa planga fara sa se opreasca timp de mai multe minute.

La un moment dat, un tanar insotitor de zbor a invitat-o pe tanara mamica, vizibil agitata si ea, in coada avionului, unde a inceput sa se joace cu cea mica si sa se strambe, astfel incat sa-i distraga atentia de la plans.

Si a reusit.

”Mai sunt oameni amabili in lumea asta” a spus una dintre pasagerele din avion.

Au mers la restaurant si au refuzat sa fie serviti de acest chelner: „De ce l-ati angajat?” Ce a urmat i-a lasat pe toti muti de uimire. Cand au primit raspunsul patronului, clientii au pus capul in pamant de rusine

Restaurantul Grenache din Manchester, Marea Britanie, este un loc foarte cunoscut. Bucatele alese, specifice bucatariei englezesti ori celei frantuzesti, totul pus la punct foarte bine, ii determina pe vizitatorii localului sa creada ca este un loc de-a dreptul unic.

Mike Jennings este proprietarul acestui restaurant si este tare mandru de tot ce a realizat pana acum.

Intr-o zi, i-a fost dat sa traiasca o experienta total neobisnuita. Unul dintre chelnerii angajati in localul sau a fost ofensat de niste clienti pentru ca se confrunta cu aceasta problema de sanatate.

Andy Foster a vrut doar sa ii aduca la cunostinta sefului sau ce se intampla, insa Mike a facut mai mult de atat. Proprietarul restaurantului nu a rezistat si a facut publica aceasta postare pe internet.

„A fost nevoie de o zi intreaga pentru a restabili increderea unui membru al echipei, dupa ce a fost umilit in public, fiind supus discriminarii sociale.

„Ce e in neregula cu el?” si „De ce l-ati angajat?”, au intrebat ei.

Atunci, Mike a dat raspunsul: „In Grenache angajam oameni, evaluand experienta lor, cunostintele si pasiunea pentru munca…Nu culoarea pielii, aspectul fizic, numarul de tatuaje, marimea hainelor, apartenenta religioasa si starea de sanatate. Noi nu discriminam! Daca dv. o faceti…Atunci va rugam sa nu rezervati o masa la Grenache. Nu meritati timpul nostru, efortul sau RESPECTUL!” Andy Foster, chelnerul ofensat, sufera de autism de sapte ani si spune ca nu este prima data cand se confrunta cu asemenea situatii. Cu toate ca are aceasta afectiune, baiatul este muncitor, uimindu-i cu eficienta si daruirea sa.

Mesajul lui Mike a primit mii de aprecieri pe o retea sociala, iar cei mai multi s-au aratat de partea lui Andy, asigurandu-l de tot sprijinul lor.

Tu ce parere ai despre reactia patronului?

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Video


gestul tinere mame pasageri facebook zbor
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1009 (s) | 34 queries | Mysql time :0.019744 (s)