News Flash:

CULISELE mutarii de pe Baneasa pe Otopeni: Adio, low-cost, de la 25 martie!

22 Martie 2012
1048 Vizualizari | 0 Comentarii
Adio low cost de la 25 martie
Odata cu mutarea pe Henri Coanda a curselor de la Baneasa, practic nu mai exista low-cost, tarifele aliniindu-se inspre nivelul companiilor de linie, arata o analiza efectuata de Ziarul Financiar.

Mutarea de pe aeroportul Aurel Vlaicu pe Henri Coanda va avea loc la 25 martie 2012. De la aceasta data, companiile low-cost Wizz Air, Blue Air si GermanWings vor folosi aeroportul Henri Coada (Otopeni).

O simpla verificare a siteului Wizz Air arata ca aceasta companie a majorat de doua si chiar de trei ori tarifele unor bilete de avion pe rute externe, pentru calatoriile de dupa 25 martie. De exemplu, pretul unei calatorii dus-intors pe Bucuresti-Bruxelles in perioada 17-20 august la Wizz Air este de 946, iar la Tarom de 1.000 de lei.

Mai jos, incercam sa vedem ce se schimba odata cu mutarea curselor pe Otopeni:

1. Preturile biletelor la companiile low-cost, probabil, vor creste. Iata ce spune un expert consultat de ZF: "Marile companii vor face totul sa "fure" clienti de la low-costuri. Preturile low-costurilor cresc, iar avioanele low-cost vor sta la rand pentru decolare si aterizare dupa cursele de linie".

2. CFR reintroduce cursa Gara de Nord - Otopeni. Cum numarul de calatori de pe Otopeni va creste considerabil, CFR spera ca si trenurile vor deveni profitabile. Cursele au fost intrerupte deoarece foarte putini calatori foloseau acest tren pentru a ajunge la Otopeni. Costul unui bilet: 8,1 lei

3. Numarul zilnic de calatori de pe Otopeni creste de la 14.000 la 20.600 de persoane. Anul trecut, 5 milioane de pasageri au plecat sau au sosit pe Otopeni. In 2011, 2,4 milioane de pasagaeri au plecat sau au sosit pe Baneasa.

4. Pana in luna iulie 2012, cand se vor finaliza lucrarile la zona de control si securitate, este posibil ca aeroportul Otopeni sa fie destul de aglomerat. In luna iulie va fi deschis al doilea terminal de plecari internationale pe Otopeni. Acesta va creste capacitatea aeroportului de la 7-8 milioane de pasageri la 10-11 milioane de pasageri (intr-un an).

5. Mutarea de pe Baneasa lasa mana libera dezvoltatorilor imobiliari din aceasta zona. In vecinatatea aeroportului Baneasa mai multi oameni de afaceri, printre care Gabriel Popoviciu, Ion Ţiriac, Dan Ioan Pop sau Gigi Becali, au importante suprafete de teren. Aeroportul era vazut drept un obstacol in dezvoltarea de proiecte rezidentiale.

Sursa: realitatea.net
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

henri coanda baneasa low-cost wizz air blue air germanwings
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0803 (s) | 35 queries | Mysql time :0.017253 (s)