News Flash:

Cum sa ne petrecem concediul la all inclusive fara sa ne ingrasam

17 Iunie 2018
213 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6485 RON (-0.0120)
USD: 4.0861 RON (-0.0259)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Suntem deja in plin sezon estival, iar dorinta de a pleca in concediu incepe sa se faca simtita. Agentiile de turism ne tenteaza cu nenumarate oferte atractive de vacante petrecute in tara si strainatate, in locatii deosebite, luxoase sau exotice, iar ofertele all inclusive sau ultra all inclusive au cea mai mare cautare.

Perioada concediului este in principiu una in care ne relaxam, ne odihnimcalatorim si ne simtim bine alaturi de familie sau prieteni. Tocmai de aceea este si cea mai buna perioada pentru a avea grija de sanatatea noastra, de starea de spirit si chiar putem incepe un program de control al greutatii.

Cu toate acestea, din nefericire, cei mai multi oameni fac lucrurile exact invers: consuma mancare si bauturi in exces, pierd noptile si nu se odihnesc. Isi incarca programul cu tot felul de activitati solicitante si stresante, iar dupa aceasta perioada, mai degraba au kilograme in plus, sunt obositi si se reintorc la stilul lor de viata cu bateriile si mai descarcate, desi cu totul altul era scopul concediului.

Exista totusi solutii sa evitam aceste rezultate nedorite si sa avem un concediu asa cum am visat. Este destul de simplu. Avand o buna organizare si planificare a intregii perioade si a programului, putem chiar amplifica beneficiile perioadei de concediu.

Un astfel de program, in special in conditii "all inclusive" ar putea arata cam asa:

1. Ar fi bine sa ne trezim cat mai de dimineata, pentru a putea lua si micul dejun si pentru a prinde si 2-3 ore de plaja inainte de soarele arzator de la amiaza pe care ar fi bine sa-l evitam;

2. Ideal ar fi sa incepem dimineata cu un pahar de apa imediat ce ne-am trezit, apoi cu fructe proaspete, de preferat consumate ca atare sau sub forma de salata, in special fructe de sezon si specifice zonei in care ne aflam, mai ales daca suntem intr-o zona exotica;

3. Continuam cu micul dejun la jumatate de ora dupa fructe si putem manca ceea ce ne face placere, dimineata "ne permitem" sa gustam din multitudinea de deserturi specifice culturii respective sau sa mancam mai consistent;

4. Urmeaza momentul mult asteptat: relaxarea pe un sezlong la soare, pe plaja sau la piscina. In acelasi timp este important sa avem grija sa folosim o crema pentru protectie solara si sa ne hidratam corespunzator, cu apa. Nu avem nevoie sa consumam cafea sau bauturi alcoolice in aceasta perioada, nu ne vor fi de folos in obtinerea unui aspect frumos al pielii.

5. Desi este important sa ne relaxam, asta nu inseamna ca trebuie sa lenevim toata ziua, ci putem participa la tot felul de activitati distractive si care ne pot pune sangele in miscare: putem participa la programul de aquagym, care este disponibil, de obicei, dimineata la piscina, putem inota sau participa la o clasa de pilates in aer liber.

6. Deja este amiaza si ar fi bine sa evitam soarele puternic, ne pregatim pentru masa de pranz, care ar fi bine sa contina un singur fel de mancare sau putem sa gustam din mai multe feluri, dar in cantitati rezonabile si fara desert la final pentru a evita in special balonarea. Altfel riscam sa nu mai aratam bine in costumul de baie si cred ca nimeni nu isi doreste asta;

7. Dupa masa de pranz, cand soarele este in continuare foarte puternic, daca simtim nevoia de mai multa odihna, putem dormi putin sau si mai relaxant ar fi sa ne rasfatam la SPA-ul hotelului, la sauna, masaj sau tratamente cosmetice;

8. In jurul orelor 16-17, ca gustare, putem savura o inghetata sau putem bea un cocktail, nu este cazul sa fim exagerat de restrictivi cu "rasfaturile", doar sa nu facem excese;

9. Deja dupa ora 17:00 putem iesi din nou la plaja sau putem participa la diverse activitati sportive: volei in piscina sau pe plaja, schi nautic, skijet si tot felul de activitati disponibile in functie de regiune, este important sa facem si putina miscare;

10. Masa de seara ar trebui sa fie o masa usoara, un singur fel de mancare, ideal ar fi un peste sau o carne slaba pe gratar cu salata de legume crude sau, daca ne place sa experimentam preparate noi, putem gusta din specialitatile culturii respective, dar in cantitati mai mici, nu mese copioase;

11. Dupa masa de seara putem participa la activitatile de divertisment organizate in cadrul hotelului sau putem vizita imprejurimile, daca este posibil. Ar fi bine sa nu pierdem noptile, pentru a ne odihni eficient si suficient in aceasta perioada, astfel incat sa ne intoarcem inapoi acasa cu "bateriile incarcate".

Asadar, pentru a nu ne ingrasa in concediu, nu este nevoie sa fim deosebit de restictivi si sa nu ne bucuram de toate delicatesele pe care le gasim in regimul "all inclusive", ci pur si simplu sa testam putin din tot, dar fara excese, sa facem si putina miscare, sa ne odihnim si sa ne relaxam.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

perioada concediului relaxam odihnim calatorim control
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1010 (s) | 23 queries | Mysql time :0.016903 (s)