News Flash:

Cum sa primesti discounturi la hotel

14 Martie 2012
987 Vizualizari | 0 Comentarii

Hotelurile au posibilitatea de a acorda discounturi si servicii gratuite clientilor sai. Putina lume se gandeste, insa, sa se intereseze de posibilitatea de a beneficia de aceste servicii. O camera mai buna, o cina festiva din partea hotelului, un voucher la spa sunt cateva lucruri pe care le poti obtine daca iti joci bine cartile.




1 Cumparaturi si vizite turistice

Receptionistul poate avea vouchere si cupoane cu discounturi pentru anumite magazine sau atractii turistice. Alege un moment din zi in care este liber la receptie si intreaba daca se pot oferi astfel de lucruri pentru clientii hotelului.

2 Ocazii speciale

Daca planuiesti sa-i faci o surpriza romantica persoanei iubite, cere ajutorul personalului hotelier. Pentru ocazii speciale, hotelierii isi ajuta clientii si chiar le ofera servicii gratuite (servicii din partea casei). De exemplu, daca planifici o cina romantica, ai putea primi un desert gratuit, o sticla de vin etc.

3 Upgrade la camera de hotel

Unele hoteluri acorda upgrade gratuit la camera de hotel, in anumite situatii. De exemplu, in extrasezon este mai simplu sa primesti o camera mai buna decat cea initiala. In orasele turistice bazate pe turismul de afaceri, in weekend hotelurile sunt mai putin aglomerate si, prin urmare, un upgrade gratuit nu este imposibil de obtinut. In resorturile hoteliere, este mai probabil sa beneficiezi de upgrade in timpul saptamanii.

Un upgrade al camerei poate insemna o camera mai mare, un pat king-size, o camera cu vedere spre ocean etc. Este la latitudinea receptionistului sau a managerului de hotel oferirea unui upgrade.

O alta sansa de a obtine o camera mai buna, gratuit, este ca cea initiala sa fie la un pret mediu. Este improbabil sa beneficiezi de un upgrade daca ai rezervat cea mai ieftina camera din hotel.

Alte modalitati de a cere politicos si convingator un upgrade fara extracharge este sa te folosesti de anumite avantage: compania ta colaboreaza cu acel hotel; poti face o evaluare buna a hotelului si personalului; ai un eveniment special; vecinii tai de etaj sunt zgomotosi etc.

4 Relationarea cu personalul hotelier

Cei care lucreaza in industria hoteliera afirma ca un turist are mai multe sanse sa obtina ce-si doreste atunci cand stie cum sa se poarte. Este recomandat sa fii zambitor, imbracat decent, politicos, generos cu bacsisurile. Chiar si atunci cand raspunsul este negativ, multumeste pentru timpul acordat.

discounturi ocazii speciale turist
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0992 (s) | 24 queries | Mysql time :0.011120 (s)