News Flash:

Cum te pacalesc restaurantele sa cheltui mai multi bani decat planificai 

28 Martie 2018
216 Vizualizari | 0 Comentarii

Uneori, cand ne decidem asupra unui restaurant, avem deja in minte ce fel ne mancare ne vom comanda, iar alteori suntem mai deschisi la sugestii noi. Inainte ca noi sa ne gandim macar unde sau ce vom manca, restaurantele pun la cale modul prin care ne vor atrage si cum sa ne faca sa cheltuim mai mult cand ajungem la masa.

Iata cum reusesc acest lucru: 

1. Nu scriu moneda langa suma: atunci cand scrii valuta langa o suma, clientului ii este reamintit faptul ca va consuma bani. Conform studiilor, clientii carora li se da un meniu fara semnul banilor, vor cheltui cu mult mai mult decat dintr-un meniu unde este precizata moneda. 

2. Folosesc psihologia numerelor: restaurantele stiu ca atunci cand un numar este rotund, va arata calitatea produsului, iar un numar de mijloc va fi perceput ca o valoare buna, dar nu de calitatea unui produs la o suma intreaga.  

3. Folosesc un limbaj foarte descriptiv: studiile indica faptul ca preparatele descrise mai frumos si mai complex sunt mai atragatoare si mai populare printre clienti.  

4. Conecteaza mancarea cu familia: studiile arata ca atunci cand numele unui preparat contine ceva legat de familie, va fi mai cumparat de clienti. De exemplu, un fel de mancare descris „ca la mama acasa” va avea mai mult succes. 

5. Folosesc nume locale: numele traditionale date mancarii vor avea mai mult succes si vor parea mai de calitate. De exemplu, un nume Italian, precum Parmiggiano, va avea mai mult succes decat termenul romanesc, parmezan. 

6. Folosesc metode vizuale de a atrage clienti: un fel de mancare insotit de o poza, sau subliniat, va atrage mai bine atentia. Totusi, restaurantele de calitate  superioara vor evita aceasta tactica, pentru a nu isi pata imaginea. 

7. Se folosesc de articole scumpe pentru a te atrage la felurile mai ieftine: de multe ori, restaurantele vor avea preparate foarte scumpe, doar pentru a face celelate feluri de mancare sa para mai ieftine, prin comparatie.  

8. Ofera mancare in doua variante de marimi: de obicei, clientii aleg portia mai mica, pentru ca li se pare o oferta mai buna la pret, si cred ca se vor satura, iar aceasta este fix intentia restaurantelor: ele nu isi doresc de fapt sa vanda portia mai mare deoarece nici pentru ele, nu este convenabil. 

9. Analizeaza modul in care citesti un meniu: conform studiilor, locul in care cele mai multe persoane se uita este coltul din dreapta sus al unui meniu, iar daca primul lucru pe care il observi este foarte scump, celelete preparate, cu un pret mediu, ti se vor parea foarte ieftine prin comparatie. In asa fel, te ghideaza sa cumperi ceea ce este mai profitabil pentru ei. 

10. Iti limiteaza alegerile: multi oameni simt o mare responsabilitate cand trebuie sa faca o alegere, chiar si una atat de simpla precum mancarea. Ideal este sa ai sase feluri pentru o categorie la restaurantele tip fast-food, si zece feluri pe categorie la restaurantele mai elegante.  

11. Creeaza o stare de spirt in care vrei sa cheltui: conform studiilor, muzica clasica incurajeaza clientii sa cheltuie mai mult, spre deosebire de muzica pop, care face ca si consumul sa scada cu pana la 10%.  

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

restaurant mancare comanda sugestii restaurantele cheltuim
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1121 (s) | 23 queries | Mysql time :0.017370 (s)