News Flash:

De ce sunt rosii logo-urile celor mai mari restaurante fast-food

17 Mai 2018
303 Vizualizari | 0 Comentarii

Rosul este alegerea majoritatii restaurantelor fast-food pentru logo-ul lor si nu este nimic intamplator in asta. Iata motivele.

Potrivit studiilor, rosul are puterea de a ne trezi apetitul culinar. Totodata, transmite sentimentul de ”urgenta”. Cele doua concluzii ale cercetatorilor fac din rosu alegerea ideala pentru logo-ul unui restaurant.

Mai mult decat atat, aceasta culoare este perceputa pozitiv de oameni.

Conform unor sondaje, 85% din consumatori aleg un produs in defavoarea altuia datorita culorii ambalajului sau al logo-ului sau.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

rosul apetitul culinar sentimentul urgenta alegerea ideala
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1046 (s) | 23 queries | Mysql time :0.016146 (s)