News Flash:

Disparitia avionului MH370. Ce decizie au aluat autoritatile din Malaezia

20 Octombrie 2017
206 Vizualizari | 0 Comentarii
Autoritatile din Malaezia vor sa angajeze o companie privata pentru a cauta ramasitele aeronavei MH370, prabusit in 2014, unul dintre cele mai mari mistere aviatice din istorie.
Este vorba despre compania americana de cautari subacvatice Ocean Infinity. Potrivit The Guardian, contractul va avea o clauza de plata: firma isi va primi banii doar daca epava avionului malaezian va fi gasita.
In cursul zilei de joi, ministrul australian pentru Infrastructura si Transport, Darren Chester, a facut publica informatia legata de contractul semnat intre guvernantii malaezieni si compania americana.
Australia va oferi asistenta tehnica la cerea Executivului din Kuala Lumpur.
Pe 8 martie 2014, 239 de pasageri aflati la bordul unui Boeing 777 au disparut fara urma in timpul unei calatorii intre Kuala Lumpur si Beijing. In ciuda celei mai scumpe cautari subacvatice din istorie, locatia prabusirii avionului ramane inca o enigma.
Raportul final
La inceputul lunii octombrie, biroul australian pentru Siguranta Transporturilor (ATSB) a prezentat marti concluziile raportului final despre tragedia aviatica.
Raportul abunda in detalii semnificative legat de misiunea de cautare, insa nu aduce aspecte concludente in privinta locului unde s-ar afla epava aeronavei.
In ianuarie, dupa 1.046 de zile de cautari, ancheta a fost suspendata, provocand furie printre rudele indoliate ale pasagerilor.

Vezi si Motivul bizar pentru care o companie aeriana a fost data in judecata
Suspendarea a survenit in urma unei operatiuni subacvatice nereusite la 2.800 de kilometri distanta in largul coastei Australiei de Vest. In timpul operatiunii, a fost folosit un detector sonic de 160 de milioane de dolari. Chiar daca nu au fost gasite noi dovezi privind locatia avionului, misiunea subacvatica a ajutat, totusi, la eliminarea unei mari portiuni din ocean in privinta locurilor cu „probabilitate ridicata” in care s-ar fi prabusit aeronava.
Acest lucru, subliniaza ATSB, inseamna ca intelegerea zonei de prabusire „este mai buna decat a fost vreodata”.
In urma cautarilor, o reanaliza a imaginilor din satelit a restrans zona in care s-ar putea afla epava la o suprafata mai mica de 25.000 de kilometri patrati, se mai arata in raportul ATSB.
Tot in octombrie, cealalta agentie guvernamentala australiana care se ocupa de cautarea zborului MH370, Commonwealth Scientific and Industrial Research Organization, a dat publicitatii un raport separat. Raportul subliniaza ca ipoteza legata de intervalul de timp in care aeronava companie Malaysia Airlines a disparut – intre martie si aprilie 2014 – ramane relevanta, dar nu ofera nicio perspectiva legata de locatie.
In august, autoritatile australiene au facut publice mai multe imagini surprinse din satelit, care arata 12 obiecte care plutesc in apropiere de locul in care se crede ca s-a prabusit avionul Malaysia Airlines MH370.
Fotografiile au fost facute la 2 saptamani de la disparitia zborului, pe 8 martie 2014. Imaginile au fost analizate de ATSB. Cercetatorii au folosit imaginile pentru a determina o noua zona de cautare a avionului disparut, o suprafata de 5.000 de kilometri patrati, la nord de zona in care au avut lo cautarile initiale.
Pana acum, singurul indiciu despre soarta avionului este o bucata de metal, care a fost adusa de valuri pe insula Reunion, la peste 3.700 de kilometri de locul in care aveau loc cautarile. Investigatorii francezi au confirmat ca bucata de metal a facut parte din avionul Malaysia Airlines.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

autoritatile malaezia companie privata mh370 prabusit mistere aviatice
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1144 (s) | 35 queries | Mysql time :0.019265 (s)