News Flash:

Fabrica ARO de la Campulung s-a inchis de ani buni, dar in Columbia modelul M 461, vechi de jumatate de secol, face si astazi senzatie pe sosele

20 Aprilie 2018
351 Vizualizari | 0 Comentarii

Cel mai de succes model din gama ARO s-a dovedit M 461, vandut in strainatate cu zecile de mii.

Fabrica ARO din Campulung Muscel a fost decenii la rand mandria tarii, producand sute de mii de masini de teren intrate in dotarea populatiei si a armatei, dar si foarte pretabile pentru export. Cel mai de succes model ARO este considerat M 461, a carui productie a inceput in 1964. Acesta avea motor de 2.5 l pe benzina la 70 CP (52 kW), o viteza maxima de 100 km/h si un consum de combustibil de 17 l/100 km la 80 km/h.

Exportat masiv in tarile Americii de Sud si ale Africii, modelul M461 functioneaza de minune si astazi, la jumatate de secol de la producerea lui! "Daca in Romania M 461 a devenit obiect de colectie, sunt tari in care masina din Muscel inca este vehicul utilizat non-stop. Cel mai de succes model fabricat la Campulung, M 461 a fost exportat masiv in zona Americii de Sud, stiut fiind faptul ca la inceputul anilor ´80, atunci cand columbienilor li s-a propus modelul ARO 24, ei au solicitat tot M-uri. Dupa patru decenii de cand masinile romanesti au ajuns in zonele muntoase ale Columbiei, M 461, cunoscut acolo ca „El Carpati”, inca serveste ca vehicul de transport marfuri si persoane. Cateva fotografii realizate anii trecuti in Belen de Umbria (Columbia) sunt edificatoare!", noteaza publicatia jurnaldearges.ro intr-un material dedicat succesului marcii ARO peste hotare. 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

aro1
model gama aro m 461 strainatate campulung muscel mandria tarii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1271 (s) | 34 queries | Mysql time :0.027439 (s)