News Flash:

Factorii care pot creste industria hoteliera in 2013: promovarea intensa si investitiile

14 Ianuarie 2013
1505 Vizualizari | 0 Comentarii
industria hoteliera

Industria hoteliera din Romania prezinta un potential important de crestere, iar anul 2013 poate oferi cadrul pentru acest avans. Wall-Street.ro i-a chestionat pe cei mai importanti oameni din industrie si iti prezinta solutiile acestora.

"Bugetele calatorilor romani pot fi la fel de bine cheltuite intern"

"Pentru 2013 vedem ca oportunitati de crestere in primul rand promovarea destinatiilor interne pe principiul «Romania vazuta de romani». Cred ca bugetele calatorilor romani pot fi la fel de bine cheltuite intern", spune Alex Oproiu, CEO Epoque Hotel.

El a adaugat ca la nivelul orasului Bucuresti cresterea acestei destinatii poate veni din promovarea ca o destinatie excelenta de city-break si medium stay prin atragerea clientilor din Comunitatea Statelor Idependente si extremul orient, ale caror bugete au crescut constant in ultimii 5 ani.

"Anul 2013 va fi o perioada de consolidare, fara accente negative sau pozitive", crede Oproiu.

"Bucurestiul, foarte important pentru agenda evenimentelor internationale"

"Oportunitatile de crestere in industria hoteliera sunt in fapt strans legate de perspectivele cresterii economice si stabilitatii politice a intregii tarii, de oportunitatile de afaceri generate pentru mediul privat, dar si de oportunitatile generate de o buna promovare a Bucurestiului ca
destinatie de evenimente", spune Sonia Nastase, general manager la Howard Johnson Grand Plaza Bucharest Hotel.

Astfel, ea considera ca prin implicarea sustinuta a autoritatilor, in sensul de a ridica gradul de atractivitate a Bucurestiului, se poate crea un climat favorabil derularii mai multor evenimente de amploare (evenimente culturale, sportive, de divertisment), dar si altor tipuri de evenimente din sfera de afaceri, cum ar fi expozitiile de talie mondiala, intrunirile de tip “incentives” ale marilor corporati.

"Bucurestiul poate sa devina, in acest fel, una din optiunile importante pentru agenda evenimentelor regionale si internationale care, in alte capitale europene, aduc in  prezent beneficii importante atat industriei hoteliere cat si altor industrii din zona de servicii si consum la nivel local", a spus Sonia Nastase.

Sefa Howard Johnson crede ca piata hoteliera va ramane, si in 2013, extrem de competitiva, in care lupta pentru cota de piata ramane stransa; in conditiile in care cererea va fi inca moderata in raport cu oferta. Potrivit acesteia, mentinerea profitabilitatii este strans legata in continuare de capabilitatea in dezvoltarea de piete noi, castigarea de clienti noi si pastrarea celor din potofoliu.

"Zona de evenimente poate creste daca este promovata corect in afara tarii"

"Majoritatea hotelurilor mari sunt axate pe atragerea oamenilor de afaceri si sunt asadar pline in timpul saptamanii, insa nu si in weekend. Eu cred cu tarie ca zona de evenimente poate creste daca este promovata corect in afara tarii (asa numitul MICE – meetings, incentives, conferences and exhibitions) ca si zona turismului de leisure, atat pe segmentul de turism individual cat si de grup, care acopera weekendul. Cresterea MICE ar aduce beneficii nu doar sectorului turismului, dar si celorlalte sectoare conexe acestuia (transport, alimentatie publica, entertainment, etc), asa cum ne-au aratat-o evenimentele mari din ultimul an cum au fost Finala Cupei UEFA sau Festivalul George Enescu", spune Yilmaz Yildirimlarf, general manager & district director SEE, Radisson Blu Hotel.

Potrivit acestuia, industria hoteliera este ca vremea in Londra: cand ploioasa, cand rece, cu soare uneori, dar niciodata foarte geroasa.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0947 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012737 (s)