News Flash:

Impresii de la Targul de turism al Romaniei, noiembrie 2012 - FOTO

28 Noiembrie 2012
1801 Vizualizari | 0 Comentarii
turism cultural1
In acest an, editia de toamna a Targului de Turism al Romaniei s-a desfasurat in perioada 15-18 noiembrie la Romexpo, reunind importante agentii de turism, tour-operatori, hoteluri, pensiuni, agentii de asigurari si banci, organizatii de promovare a turismului intern si in strainatate, institutii de promovare a regiunilor turistice din Romania, precum si prestatori de servicii de transport, cazare si agreement.

Targul de turism s-a desfasurat in Pavilioanele C1, C2, C4 si C5. Anul acesta am fost prezenti si noi la targ, unde am putut fi gasiti in pavilionul C4, standul 36J, cu doua site-uri dedicate promovarii turismului intern, www.2rism.ro si www.cazare-hoteluri.net, precum si cu site-ul www.revelionul.net, site de promovare a ofertelor de Revelion din tara si strainatate.

Pe parcurcul a trei zile de participare, am avut placerea de a interactiona cu turistii, de a stabili noi contacte cu reprezentanti ai agentiilor de turism sau ai unitatilor de cazare veniti pentru a-si prezenta ofertele turistice din tara, cat si din strainatate, precum si de a fideliza clientii existenti.

La targ au participat peste 200 de companii din tara si strainatate, iar numarul de vizitatori care a trecut pragul targului pe durata desfasurarii targului s-a apropiat de 15.000.

Pe langa numeroasele oferte atractive prezentate in cadrul targului, vizitatorii s-au putut delecta cu diverse programe artistice, dansuri populare din diferite zone ale tarii, degustari de produse traditionale, expozitii de fotografie cu obiective turistice din Romania, concerte de jazz si nu numai. 

Pentru sezonul rece, cele mai cautate oferte din tara se pare ca au ramas tot cele consecrate si des frecventate de turistii romani si straini, precum Valea Prahovei, Bran-Moeciu, Bucovina.

In ceea ce priveste destinatiile de iarna din strainatate, cele mai cautate au fost cele din Austria, Bulgaria, dar si Dubai, Malta, Cipru, Egipt si capitalele europene.

Printre noutatile targului s-au numarat city-break-urile in Romania, care au debutat cu orasele Bucuresti, Brasov si Sibiu, precum si intentia operatorilor de turism de a organiza circuite turistice si pentru romani in Romania, cu scopul de a le stimula interesul pentru tara lor.

Sa ramanem optimisti si sa speram ca la targul viitor vor fi promovate mai multe zone de atractie turistica din Romania, si, bineinteles ca numarul de turisti romani, dar si straini care vor alege sa calatoreasca si sa cunoasca mai bine frumusetile tarii noastre sa fie din ce in ce mai mare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

targ_turism_2012_nov
oferte atractive produse traditionale austria bulgaria dubai malta
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1209 (s) | 34 queries | Mysql time :0.019217 (s)