News Flash:

Incidentul aviatic petrecut in Italia, invaluit in mister. Alitalia se gandeste sa renunte la contractul cu Carpatair

4 Februarie 2013
1057 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7607 RON (+4.7607)
USD: 4.2653 RON (+4.2653)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Alitalia se gandeste sa renunte la contractul cu Carpatair
Sunt tot mai mari sansele ca Alitalia sa renunte la contractul cu cei de la Carpatair, care operau pe zborurile lor interne. In acest timp, o singura persoana ramane in spital, dupa ce a fost operata la coloana. Ceilalti pasageri, dar si copilotul, o romanca, au fost externati.

In seara accidentului, Aeroportul Fiumicino din Roma era deschis. Vantul insa batea cu putere. Echipajul zborului Pisa-Roma, care avea in maini vietile a 46 de pasageri, a facut instructajul, pentru orice pericol care ar fi putut aparea.

"Foarte putini urmaresc ce zice insotitorul de bord, ca sa se protejeze. In buzunarul din fata exista desene cu ce trebuie sa faci. Pot sa apara cazuri in care un pasager isi desface centura sau se poate intampla cine stie ce",
explica Sorin Stoicescu, fost director general al Aviatiei Civile Romane.

Specialistii spun ca aceasta ar putea fi explicatia pentru faptul ca un pasager a fost operat la coloana vertebrala. Asta in moment ce o femeie copilot a scapat cu traumatisme minore la coloana, desi statea in cockpit, exact pe partea pe care avionul s-a lovit de doua ori: de pista si sol.

Procuratura din Roma nu sufla niciun cuvant despre cele intamplate, iar reprezentantii spitalelor tac si ei in privinta pacientilor. Mai mult, Alitalia, compania pentru care zbura aeronava Carpatair, a sters culorile de pe fuselaj, iar lucrurile nu par sa se opreasca aici. In plin scandal, italienii vor sa intrerupa contractul cu romanii.

"Din luna decembrie suntem supusi unor presiuni foarte mari mediatice de defaimare din partea sindicatelor",
spune Nicolae Petrov, presedintele Carpatair.

Pasagerii zborului cu pricina spun insa altceva. "Calatoresc cu avionul de 30 de ani si am crezut intotdeauna ca merg cu Alitalia. Am aterizat si parea unul care nu stia sa piloteze avionul", povesteste unul dintre calatori.

ATR-ul 72 este un avion relativ mic. Priviti ce se intampla cu avioane mult mai mari la aterziare, cand au vant de forfecare. Asta sustine si compania ca au avut de infruntat pilotii romani. Desigur, insa, ca ultimul cuvant nu le apartine lor, ci anchetatorilor italieni.

Directorul Alitalia vorbeste despre trei incidente in ianuarie cu avioanele Carpatair, iar in Romania, operatorul aerian a dat in cateva randuri emotii pasagerilor.

In februarie 2009, o aeronava a aterizat fortat la Timisoara, fara roata din fata, pe un covor de spuma, fara ca cineva sa aiba de suferit. In mai 2009, o alta aeronava s-a intors pentru ca un capac de la motor nu era bine inchis, iar in februarie 2012, la decolare, la Craiova, un avion Carpatair a lovit cu roata un damb de zapada si a iesit in decor.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sorin stoicescu alitalia carpatair nicolae petrov
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1168 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021572 (s)