News Flash:

Insotitori de bord mai supli: Ce masuri "neobisnuite" adopta companiile aeriene pentru a face economii

5 Aprilie 2012
878 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (+0.0055)
USD: 4.1197 RON (+0.0336)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Conducerea companiei aeriene low-cost Ryanair da dovada de tot mai multa imaginatie atunci cand vine vorba de reducerea costurilor. Dupa ce a propus in urma cu ceva timp ca persoanele supraponderale sa plateasca o taxa suplimentara pentru locul in avion, operatorul irlandez vrea acum ca insotitorii de bord sa fie mai atenti la silueta lor.

Altfel spus conducerea Ryanair isi incurajeaza insotitorii de bord sa slabeasca sau sa isi mentina silueta cu miza de a aparea in calendarul anual al companiei.

"Taiam costurile oriunde putem, iar schimbarile se vor traduce intr-o reducere semnificativa a greutatii aeronavelor. Ne-am gandit de asemenea sa renuntam la cotiere, dar am decis sa nu facem asta", a spus Stephen McNamara, purtatorul de cuvant al companiei, citat de The Telegraph.

Pe langa "siluete" sifidice si scaune fara cotiere, compania s-a mai gandit sa reduca formatul revistei distribuite la bord ( de la A4 la A5) si sa scada cantitatea de gheata servita pasagerilor in timpul zborului.

Masurile ar putea reduce cheltuielile alocate combustibilului cu mii de lire sterline, prin reducerea greutatii aeronavelor, si ar taia costurile de editare a revistei proprii cu mai bine de 483.000 de euro.

Recent, conducerea Ryanair a spus ca sustine introducerea unei taxe speciale pentru pasagerii supraponderali, care ar trebui sa plateasca mai mult pentru un loc in avion.

Si alte companii aeriene au apelat la masuri mai putin obisnuite precum eliminarea cosurilor de gunoi atasate scaunelor si inlocuirea paharelor din sticla de la clasa I cu unele din plastic.

In 2008, Air Canada a eliminat vestele de salvare din unele aeronave si le-a inlocuit cu alte dispozitive de salvare mult mai usoare. Autoritatile au aprobat schimbarea, cat timp acele aeronave nu zburau la o distanta mai mare de 80 km de tarm.

De asemenea, in 1980, Robert Crandall, fost sef al companiei American Airlines sustinea ca a reusit sa reduca cheltuielile anuale cu 40.000 de dolari prin eliminarea unei maslini din fiecare salata servita la bord.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

stephen mcnamara the telegraph ryanair air canada american airlines
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0854 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012376 (s)