News Flash:

Jumatate de milion de oameni folosesc zilnic metroul din Bucuresti, dar nu stiu ce se intampla dupa ultima cursa 

14 Februarie 2018
207 Vizualizari | 0 Comentarii

Aproape jumatate din populatia Capitalei circula zilnic cu metroul, iar peroanele se transforma inca de la prima ora in adevarate furnicare. Noaptea insa, in statii bate vantul, dar in galerii se lucreaza.

Acolo, o mana de oameni muncesc de zor ca circulatia trenurilor sa se desfasoare fara probleme intreaga zi.

La miezul noptii, dupa ultima cursa din subteran, tensiunea in sina de contact este intrerupta. Doar asa, muncitorii pot intra in galerii sa inceapa lucrul.

Inginer: „Este scoasa de sub tensiune in acest moment, altfel n-am fi fost aici. Sunt inchise scurtcircuitoarele pentru protectia personalului, cat se executa lucrarea.”

Marti seara, echipajul de pe magistralele 1 si 3 a intrat in tunelul de la statia Unirii 1 pentru a inlocui un tronson de sina de 120 de metri. Astfel de lucrari au loc frecvent si totul trebuie sa fie gata inainte de sosirea primilor calatori, arata stirileprotv.ro.

Metrorex are 520 de angajati numai in tura de noapte. Timp de sase ore, acestia fac mentenanta infrastructurii de metrou, revizii amanuntite ale trenurilor si se ocupa de igienizarea garniturilor.

Valentin Niculescu, inginer Metrorex: „Pe aceasta sina a rulat un anumit tonaj. Cand tonajul a ajuns la limita superioara, sina trebuie inlocuita.”

Dumitru Ion, maistru Metrorex: „Maxim 10 ani, dupa 10 ani trebuie sa o scoatem din uz.”

Zilnic, in Bucuresti, aproximativ 700.000 de mii de oameni calatoresc cu metroul.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

populatia capitalei metroul peroanele furnicare galerii oameni
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1104 (s) | 23 queries | Mysql time :0.017929 (s)