News Flash:

Masura luata de Ryanair pentru a-i determina pe pasageri sa plateasca pentru locurile din avion

16 Mai 2018
170 Vizualizari | 0 Comentarii

Compania aeriana irlandeza Ryanair planuieste sa ia masuri de restrangere a perioadei in care pasagerii isi pot face check-in-ul online, incepand din 13 iunie.

Astfel, perioada destinata realizarii formatitatilor de imbarcare va fi restransa de la patru zile la 48 de ore, scrie The Independent.

„Vrem sa oferim servicii tuturor pasagerilor care doresc sa primeasca un loc aleatoriu in avion, in mod gratuit, dar vrem sa oferim cele mai bune servicii si celor care sunt dispusi sa plateasca pentru locul dorit”, au precizat reprezentantii companiei.

Totodata, un purtator de cuvant al Ryanair a declarat, pentru The Independent, ca aceasta noua politica va intra in vigoare incepand de miercuri, 13 iunie.

„Este o perioada de doua ori mai mare decat cea impusa de companii precum British Airways, Lufthansa, Norwegian si Iberia. Aceasta masura le va oferi pasagerilor care si-au rezervat locurile mai mult timp sa aleaga unde vor sa stea in aeronava, inainte de imbarcare”, a mai precizat sursa citata.

Incepand din mai 2017, compania s-a confruntat cu un val de critica, din cauza ca a introdus o politica preferentiala in ceea ce priveste locurile din avion. Prin noua masura, un pasager care ar urma sa aiba un zbor vinerea la ora 20.00 va putea sa faca check-in-ul abia incepand de miercurea seara.

Pe de alta parte, daca platesc cativa euro in plus de persoana, pasagerii pot face aceste formalitati cu pana la doua luni inainte de plecare.

Dupa acest anunt, mai multi pasageri s-au plans ca au intampinat probleme la recuperarea banilor de pe biletele de avion. De exemplu, o persoana a scris pe Twitter: „Am vorbit cu cei de la Servicii cu Clientii de doua ori in aceasta dimineata, am discutat cu ei si pe internet, dar oamenii au sustinut ca nu stiu nimic despre aceste schimbari. A trebuit sa fac si o plangere, care dureaza pana la 7 zile.”

Un alt pasager a scris pe Twitter: „Ryanair, sunt confuza. Acum trebuie sa fac check-in-ul cu 48 de ore inainte de zbor. Ce fac daca sunt in vacanta si nu am acces la Internet sau la o imprimanta pana sa plec?”

Reprezentantii Ryanair au mai precizat ca pasagerii pot folosi aplicatia Ryanair, unde isi pot descarca si biletele de avion, astfel ca nu mai este nevoie sa le scoata la imprimanta.

„Nu e o tragedie, dar este o alta modalitate prin care sa castige cativa euro in plus de la pasageri”, a subliniat o alta persoana, pe Twitter.

La inceputul anului, Autoritatea Civila de Aviatie a inceput o ancheta privind politica alocarii de locuri in avion.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

restransa servicii loc aleatoriu mod gratuit politica british airways
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0895 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015407 (s)