News Flash:

Ministrul Turismului, Bogdan Trif: Birourile de promovare externa, reinfiintate

25 Aprilie 2019
238 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7625 RON (-0.0002)
USD: 4.2638 RON (-0.0088)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Birourile de promovare externa vor fi reinfiintate pana la sfarsitul anului, a anuntat, vineri, intr-o conferinta de presa, la Alba Iulia, ministrul Turismului, Bogdan Trif.

"Pana la sfarsitul anului ne propunem, si cu siguranta o sa si reusim, sa reinfiintam birourile de promovare externa. Este extrem de important ca sa avem aceste birouri de promovare externa, pentru ca oamenii care o sa lucreze in aceste birouri o sa aiba legatura directa cu operatorii. (...). Ne dorim sa le reactivam cat mai repede. Nu ne propunem sa inventam roata, pentru ca toate tarile care au un turism extrem de avansat au aceste birouri de promovare externa", a declarat ministrul Turismului.

Bogdan Trif a amintit si de clipul de promovare turistica lansat in luna martie, prezentat in 16 limbi, in urma unui parteneriat cu Facultatea de Limbi Straine a Universitatii Bucuresti. Potrivit ministrului, pentru realizarea acestuia s-au cheltuit aproximativ 30.000 de euro.

"Ne propunem foarte mult sa promovam si pe plan international atractiile turistice din Romania. Anul acesta avem un buget suficient ca sa putem sa intram si pe pietele externe", a afirmat ministrul Turismului, care a facut referire si la promovarea prin intermediul internetului.

In ceea ce priveste frunza utilizata ca logo in brandul turistic national, Bogdan Trif a precizat ca aceasta trebuie pastrata pana in 2020.

"Din pacate, pana in 2020 nu putem sa renuntam la el (logo - n.r.) pentru ca a fost pe un proiect cu fonduri europene si daca am renunta la simbolul frunzei ar trebui sa dam toti banii inapoi", a subliniat Bogdan Trif.

Ministrul a adaugat ca in realizarea noului logo ar putea fi implicati studenti.

"Putem sa facem un concurs. Nu trebuie sa cheltuim foarte multi bani ca sa poti sa realizezi lucruri frumoase", a opinat Trif.

In alta ordine de idei, ministrul a subliniat ca voucherele de vacanta "au stimulat foarte mult" mediul privat.

"Chiar au facut un studiu prin care ne-au cerut sa nu renuntam la aceste vouchere, pe motiv ca au fost principalul motor de dezvoltare turistica al anului 2018. Este vorba de cate 1.450 de lei care au fost acordati la aproximativ 1,2 milioane de romani. Pe langa aceasta masura sociala a fost si o masura pur economica, de a ajuta sectorul turistic. Sectorul turistic este in proportie de aproximativ 95% privat, deci, toti acesti bani au intrat in sectorul privat din Romania", a spus Trif. 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

promovare externa reinfiintate sfarsitul anului conferinta ministrul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1262 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020294 (s)