News Flash:

Motivele pentru care oaspetii aleg un hotel in detrimentul altuia

30 Ianuarie 2013
837 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (+0.0055)
USD: 4.1197 RON (+0.0336)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Motivele pentru care oaspetii aleg un hotel in detrimentul altuia
Locatia, pretul si experienta anterioara sunt principalii factori care determina oaspetii sa aleaga un anumit hotel, potrivit studiului “How Guests Select Hotels Around the World”, realizat de Market Metrix la nivel global.

Studiul analizeaza motivele pentru care turistii din intreaga lume aleg un anumit hotel si a fost realizat in randul a 40.000 de turisti din America, Europa si Asia.

Locatia inca domneste in clasament, fiind factorul principal care determina alegerea unui hotel. Potrivit studiului, locatia conteaza in general mai mult in randul oaspetilor de leisure. De asemenea, locatia tinde sa fie mai importanta pentru turistii mai in varsta (peste 50 de ani) cu un venit ridicat, care prefera sa stea la un hotel de tip upper midscale sau upscale.

Pretul si experienta anteriora sunt urmatorii cei mai importanti factori in alegerea unui hotel. Interesant este faptul ca importanta factorului "Experienta anterioara" a crescut in ultimii ani in clasament, in timp ce accentul pus pe locatie si pret a ramas neschimbat. Potrivit studiului, oaspetii au devenit mai exigenti in ultimii ani datorita ofertei diverse de hoteluri existente pe piata.

La nivel global, experienta anterioara joaca un rol mult mai important in alegerea unui hotel decat recomandarea venita de la un prieten, reputatia brandului, rolul promotiilor, puterea programelor de loializare si decat impactul review-urilor online in procesul de alegere a unui hotel.

Hotelurile care mizeaza pe atitudinea ecologica nu au foarte mult de castigat din punctul de vedere al noilor clienti. Potrivit studiului, faptul ca un hotel este atent cu mediul se afla pe ultimul loc in clasamentul factorilor care determina turistii sa aleaga un hotel.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

locatia pretul experienta anterioara market metrix america europa asia
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1119 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013489 (s)