News Flash:

O receptionera de hotel face dezvaluiri incredibile despre angajati. Ce trebuie sa stii atunci cand ajungi sa iei camera

27 Mai 2018
800 Vizualizari | 0 Comentarii

Putine lucruri se petrec intamplator intr-un hotel si aproape totul depinde de comportamentul clientilor la Receptie, locul in care se dau camerele in functie de diversi factori precum tipul de sedere, orientarea camerei, etajul sau serviciile extra.

Lipsa de politete din partea clientului se poate intoarce impotriva lui pentru ca "intotdeauna exista o camera mai proasta decat cea repartizata". Receptionerul o stie foarte bine, cunoscand la perfectie camerele mai putin comode sau cu probleme privind baia, telefonul sau televizorul, spune Tomsky.

Faptul de a vorbi la telefon in timp ce se face check-in-ul sau de a-l tutui pe receptioner ar putea avea consecinte negative. Potrivit lui Jacob Tomsky, prima impresie si buna educatie constituie usa de intrare pentru a obtine o camera buna, scrie one.ro.

Altceva este daca rezervarea s-a facut de pe vreun site optandu-se pentru oportunitatile "de ultima ora" sau pentru reduceri. Jared Simon, cofondator al "Hotel Tonight", afirma ca hotelurile sunt "interesate si satisfacute sa faca reduceri, pentru ca acest fapt le permite ocuparea unor camere care, altfel, ar ramane goale". Aceste camere sunt cele care "au ramas" si, chiar daca s-ar insista la Receptie, in mod normal nu se pot schimba.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

politete receptionerul camerele jacob tomsky
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0936 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020356 (s)