News Flash:

O studenta a cunoscut un tanar in Barcelona si s-a indragostit de el. Au planuit sa mearga sa il viziteze, iar cand a ajuns in aeroport, tanara a descoperit cine este cel pe care urma sa il viziteze. A plecat imediat de acolo

12 Octombrie 2017
2310 Vizualizari | 0 Comentarii
Cand credea ca si-a gasit sufletul pereche, o tanara a aflat devastata adevarul despre cel de care s-a indragostit.
Sophie Stevenson l-a cunoscut pe Jesse Mateman in timp ce era in vacanta in Barcelona in luna august si au pastrat legatura de atunci. Pentru ca si-a dat seama ca simte ceva pentru el si si-a dat seama ca se poate transforma intr-o relatie serioasa, tanara a decis sa ii faca o vizita in Amsterdam, orasul de unde el este.
Aceasta a calatorit 650 de kilometri, insa a fost devastata sa descopere ci Jesse nu a venit la aeroport, desi a tinut legatura cu el pe tot parcursul calatoriei sale. Mai mult decat atat, timp de sase ore, acesta nu a dat niciun semn de viata, iar dupa aceasta perioada i-a scris un mesaj in care i-a spus ca a fost pacalita.
„Am fost in Barcelona cu prietena meu Michelle si am ajuns cu o zi inainte de atacul terorist. Stateam foarte aproape de locul unde s-a intamplat atacul.
In acea zi, am fost atat de norocoase, tocmai am iesit sa cumparam niste bauturi si mancare si stateam pe terasa cand am inceput sa auzim focuri de arma. Cand ne-am uitat am vazut oameni alergand peste tot, a fost cu adevarat infricosator.
Hotelul a fost blocat dupa aceea si totul a fost inchis pentru a doua zi, asa ca am ramas acolo si atunci l-am intalnit pe Jesse si pe cei trei prieteni ai sai. Am ramas acolo timp de inca patru zile si ne-am simtit in siguranta in timp ce eram impreuna cu ei, asa ca am petrecut timpul impreuna.

Vezi si „Ma plimbam pe plaja cand am intalnit doi barbati. Eram singura. Unul dintre ei m-a apucat de brat si…” Ce a urmat e greu de crezut, dar fata a scapat ca prin minune. Uite cine a salvat-o de cei doi agresori
A fost o poveste de dragoste intre Jesse si mine. Am dormit impreuna in Barcelona si cand m-am intors in Marea Britanie, am continuat sa vorbim in fiecare zi. Am vorbit despre o relatie la distanta. Am vorbit sa il vizitez si el stia, asa ca am rezervat zboruri, am platit pentru un hotel si mi-a ca se va intalni cu mine cand ajung vineri la ora 17:00.
Ne-am scris pana am ajuns in avion. Dar cand am ajuns, el nu era acolo sa ma ia. L-am sunat o gramada de ori si a raspuns. Am asteptat in aeroport timp de doua ore si nu am auzit nimic, chiar incepusem sa ma panichez ca sunt abandonata.
Am mers cu un autobuz cu transfer gratuit la hotel, asa ca m-am indreptat acolo si sase ore mai tarziu mi-a trimis mesajul – pe Snapchat”, a dezvaluit tanara.
Atunci si-a dat seama ca a fost pacalita de cel pe care il credea iubitul ei si ca acesta nu voia decat sa faca o gluma despre infatisarea sa. El a comparat-o cu un porc.
Dupa ce l-a intrebat cum de poate fi atat de crud, tot ce a putut face Jesse a fost sa o blocheze.
Imediat dupa acest incident, tanara si-a schimbat zborul si s-a intors acasa in dimineata urmatoare, iar acum este extrem de suparata pentru ce s-a intamplat.
Prietenii virtuali au inceput sa il certe pe Jesse pentru comportamentul sau care nu a fost deloc demn de un gentleman.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Foto

Sophie_Stevenson3
sufletul pereche sophie stevenson jesse mateman vacanta barcelona