News Flash:

Obtine un abdomen plat in doar doua saptamani, fara dieta. E foarte simplu

14 Iunie 2018
211 Vizualizari | 0 Comentarii

Iti doresti un abdomen plat, insa ti se pare imposibil de obtinut pana la vara? Ei bine, tinem sa te contrazicem. Afla ce trebuie sa faci pentru a scapa de burtica si a te mandri cu un nou look intr-un timp scurt.

Exercitii pentru un abdomen perfect in doua saptamani

Programul de antrenament dureaza 14 zile si contine 5 variatii de abdomene. In timpul programului este nevoie de 3 zile de pauza.

Exercitiul 1

stai intinsa pe spate
ridica mainile (cu tot cu umeri, gat si cap) si picioarele astfel incat sa fie indreptate spre tavan, ca in imagine;
coboara picioarele si mainile simultan;
revino la pozitia initiala si repeta;

Exercitul 2

stai intinsa pe spate si tine coatele indoite la 90 de grade, ca in imagine;
ridica-ti trunchiul de la sol si apropie bratul stang de genunchiul drept flexat;
revino incet la sol in pozitia initiala, apoi repeta miscarea brat drept-picior stang pentru a finaliza o repetare;

Exercitiul 3

stai intinsa pe spate si ridica picioarele, ca in imagine;
incordand muschii abdomenului, ridica-ti soldurile si posteriorul de la sol;
revino usor la pozitia initiala apoi repeta;

Exercitiul 4

stai intinsa pe spate, cu bratele extinse deasupra capului si picioarele flexate si departate, ca in imagine;
trage adanc aer in piept si ridica-te de la sol pana cand atingi podeaua cu mainile in fata picioarelor;
revino in pozitia initiala si repeta;

Exercitiul 5

stai intinsa pe spate cu mainile sub cap;
adu piciorul stang in dreptul pieptului, ridicand in acelasi timp cotul stang, ca in imagine;
repeta aceeasi miscare pentru cotul drept- genunchiul stang pentru a finaliza o repetare;

Plan de antrenament:

ZIUA 1: 4 repetari fiecare miscare

ZIUA 2: 5 repetari fiecare miscare

ZIUA 3: 6 repetari fiecare miscare

ZIUA 4: PAUZA

ZIUA 5: 8 repetari fiecare miscare

ZIUA 6: 10 repetari fiecare miscare

ZIUA 7: 12 repetari fiecare miscare

ZIUA 8: PAUZA

ZIUA 9: 13 repetari fiecare miscare

ZIUA 10: 15 repetari fiecare miscare

ZIUA 11: 16 repetari fiecare miscare

ZIUA 12: PAUZA

ZIUA 13: 18 repetari fiecare miscare

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

abdomen perfect programul antrenament variatii abdomene
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0810 (s) | 23 queries | Mysql time :0.019306 (s)