News Flash:

Pasagerii care platesc mai putin pe biletul de avion vor fi imbarcati ultimii. O noua companie aeriana introduce aceasta politica

22 Noiembrie 2017
134 Vizualizari | 0 Comentarii

Compania aeriana British Airways introduce o noua politica de imbarcare care presupune ca pasagerii care au platit cel mai putin pe bilete sa fie imbarcati ultimii.

De la 12 decembrie, pasagerilor British Airways le va fi asignat un numar intre 1-5 pe permisul de imbarcare, 5 reprezentand biletele luate la pretul cel mai mic, noteaza BBC.

Masura a fost luata pentru simplificarea imbarcarii, dupa exemplul altor companii, precum American Airlines si Iberia.

Primii care se vor imbarca vor fi pasagerii de la clasa intai, pasagerii care calatoresc cu copii si cei cu dizabilitati, dupa care, imbarcarea se va face in functie de numarul de pe permisul de imbarcare.

Britanicii nu au primit bucurie aceasta veste, multi dintre ei exprimandu-si nemultumirile pe internet.

„British Airways, v-ati pierdut mintile? Aceasta metoda de imbarcare este oribila si urata de toata lumea”, a scris un internaut.

„Nimic cu se compara cu lectia pe care ne-o da sistemul de imbarcare de la British pentru sti fiecare unde ne este locul”, a comentat ironic un utilizator.

Wizz Air, cu ochii pe falimentul Tarom

Low-costul maghiar Wizz Air spune ca este pregatit sa ia locul companiei nationale aeriene Tarom, daca aceasta va da faliment. Tarom nu a mai avut profit de un deceniu.

Compania low-cost maghiara Wizz Air va prelua zborurile companie aeriene nationale Tarom, daca aceasta va da faliment, dupa cum s-a intamplat si in Ungaria, dupa falimentul operatorului national Malev.

Declaratiile au fost facute de Owain Jones, chief corporate officer in cadrul Wizz Air. "Suntem intotdeauna pregatiti pentru acest scenariu. Tarom devine din ce in ce mai mica, iar Wizz Air din ce in ce mai mare. Si Blue Air creste, dar noi suntem cea mai mare companie din Romania. Avem o retea extinsa de rute pe care le acoperim, iar daca ar trebui, suntem pregatiti pentru o astfel de eventualitate", a declarat intr-un interviu telefonic pentru Economica.net, Owain Jones, chief corporate officer in cadrul Wizz Air.

Desi cererea anuala creste cu mai mult de 10%, Tarom nu reuseste sa atinga linia de plutire. 2017 va fi al zecelea an de pierderi pentru companie. Iar 2017 este anul in care la conducerea companiei au fost patru directori. Liliana Dragne, cea care luna trecuta a fost numita director general interimar, si-a saptamana trecuta demisia, iar Consiliul de Administratie va numi al cincilea director la Tarom din acest an.

Compania a zburat pe o pierdere de patru ori mai mare in prima jumatate din acest an, cand a inregistrat un minus de peste 100 de milioane de lei. Aceasta pierdere a fost pusa pe lipsa celor doua aeronave A310, retrase spre sfarsitul anului trecut din flota din cauza ca generau pierderi uriase. La un an de la retragerea celor doua avioane, compania nu a gasit modalitatea de valorificare a acestora.

Cele doua aeronave inregistrau insa consumuri mari de combustibil, fiind modele vechi. Din acest motiv retragerea celor doua aeronave vechi pare a fi o masura inspirata, cum acestea zburau pe pierdere.

Situatia proasta a companiei pare a fi cauzata de o flota veche, mixta, formata atat din aeronave Airbus cat si din aeronave Boeing, de lipsa unui management coerent al companiei, de absenta vointei necesare pentru restructurare, de existenta unui sindicat puternic, prea putin dispus sa accepte reorganizari, de contracte paguboase care paraziteaza rezultatele economice. Gradul de ocupare al aeronavelor Tarom este printre cele mai mici din Europa ceea ce poate semnifica o politica si o strategie comerciala nepotrivita.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

british airways politica imbarcare pasagerii platit bilete
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1003 (s) | 23 queries | Mysql time :0.016236 (s)