News Flash:

Ponturi pentru a primi o compensatie cand ai probleme in vacanta

16 Decembrie 2011
1013 Vizualizari | 0 Comentarii

O situatie neplacuta care apare in vacanta provoaca frustrare, iar primele reactii firesti sunt acele de nemultumire. Chiar daca exista motive reale pentru care trebuie acordata o compensatie, este deosebit de important modul in care aceasta compensatie este ceruta.

Fiecare dintre parti isi urmareste interesul personal, iar operatorul de turism are deja pregatite raspunsuri generice pentru diverse reclamatii. De aceea, este important de la inceput sa citesti contractul pentru a sti exact care sunt drepturile si obligatiile fiecarei parti in parte. Daca te afli in neplacuta situatie de a cere o compensatie, foloseste-te de atuurile pe care le ai la indemana:


1. Incearca sa rezolvi pe loc


Spune din primul moment care este lucrul care te deranjeaza. In general, hotelierii pot gasi solutii pentru a rezolva problemele chiar la fata locului. Poti gasi osolutie inainte de terminarea sejurului si nu vei pleca acasa cu frustrari.


2. Expune situatia pe scurt


Fii scurt in expunerea situatiei, mai ales in scris. Pune-te in locul celui care citeste scrisoarea. Pe el il intereseaza numai faptele legate de situatia prezentata, nici un alt detaliu, chiar daca pentru tine este important si acela.


3. Fii diplomat


Reclamatiile exprima dezamagirea turistilor, iar acestia sunt tentati sa se lase purtati de emotie. In tot acest timp, reprezentantul turistic este obligat sa adopte o atitudine profesionala si sa apere cu orice pret drepturile companiei. Fii diplomat. De exemplu, ii poti vorbi agentului despre loialitatea ta fata de aceasta companie, de persoanele carora le-ai recomandat serviciile lor si de dezamagirea avuta, pentru care vrei o compensatie. Operatorii de turism ar acorda mai degraba o rambursare unei persoane care vrea sa ramana fidela serviciilor decat uneia care tipa ca nu le va mai calda pragul niciodata.


4. Prezinta dovezi


Noteaza numele celor cu care ai discutat la fata locului daca problema nu a putut fi rezolvata imediat, ia cu tine chitante sau orice alt document care iti poate servi drept dovada.


5. Fii constient


Nu uita ca o companie va pune intotdeauna interesul ei mai presus de al tau, indiferent care ii este politica oficiala. Un adevar dureros este ca nicio compensatie nu-ti mai aduce inapoi momentul ratat din vacanta. O reclamatie, insa, ajuta compania sa-si imbunatateasca serviciile, de aceea este recomandat sa vorbesti cu cei vizati in loc sa te plangi prietenilor.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

reclamatiile compensatie
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1097 (s) | 35 queries | Mysql time :0.017825 (s)