News Flash:

Reactia directorului CFR cand vede un vagon proaspat reabilitat. ”Arata jalnic”

21 Martie 2018
174 Vizualizari | 0 Comentarii

CFR Calatori angajeaza echipe de bodyguarzi pe cursele de navetisti, ca sa pazeasca vagoanele de vandali si sa ajute la cresterea incasarilor.

Ca sa fie mai convingatori, reprezentantii companiei ne-au invitat sa vizitam un vagon proaspat reabilitat. Asa am descoperit si noi, dar si directorul general, ca reparatiile din interior au fost mai mult pe hartie.

Angajat CFR: ”Tapiterie schimbata si reparatii completare, gratare, reparatii prize.”

Angajatii CFR povestesc cum ar fi trebuit sa arate vagonul dupa ce a fost reparat. In realitate, lucrurile stau total diferit.

Angajat CFR: “Aici a fost o camera de supraveghere.”
Reporter: ”Unde e?”
Angajat CFR: ”Asa a venit din uzina.”
Reporter: ”E normal sa vina asa?”

Reporter: ”Imi spuneti ca s-a schimbat tapiteria?”
Angajat CFR: ”Nu s-a schimbat aia.”
Reporter: ”Pai, de ce?”
Angajat CFR: ”Nu stiu ce s-a intamplat.”

Iar prizele au fost schimbate in bataie de joc. In jurul lor, murdaria a ramas neatinsa, iar unele abia se tin. Si nu sunt singurele probleme. O usa este defecta, iar toaletele sunt mizerabile.

Inainte de prezentarea la fata locului, directorul Companiei anunta ca va angaja bodyguarzi. O firma folosita deja pe cursele de navetisti dintre Bucuresti si Constanta are rezultate bune. Au crescut incasarile si s-au redus pagubele, arata stirileprotv.ro.

Iosif Szentes, directorul CFR Calatori: “Suma cheltuita in urma remedierii acelor cazuri de vandalizari s-a redus cu 70 la suta. Din 2 in 2 ani, suntem obligati sa ducem vagoanele la diferite reparatii, reparatii periodice care includ anumite lucrari in ceea ce priveste, pe langa conditiile de siguranta a circulatiei care sunt impuse, si anumite conditii de confort.”

Din pacate, cuvantul ”conform” nu se potriveste cu situatia din teren.

Iosif Szentes, directorul CFR Calatori: “Arata jalnic, nu asa trebuie sa arate un vagon care timp de 2 ani si jumatate a trebuit sa circule si sa ofere conditii decente pentru calatori. Nu sunt multumit, i-am chemat pe toti directorii mei din central.”

Iosif Szentes spune ca de reparatia exterioara a vagonului a fost responsabila uzina din Pascani. De interior, a fost responsabila revizia de vagoane din Basarab. Directorul CFR Calatori sustine ca dupa scandalul de marti va externaliza si lucrarile din interior.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cfr calatori bodyguarzi cursele navetisti vagoanele vandali
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1022 (s) | 34 queries | Mysql time :0.023909 (s)