News Flash:

Reactia unui turist din Coreea de Sud dupa ce vede clipul de promovare a Romaniei

19 Martie 2019
280 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7581 RON (+0.0021)
USD: 4.2739 RON (+0.0318)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Romania are un nou clip de promovare turistica.

Dureaza trei minute si jumatate si prezinta tara ca o destinatie pentru 365 de zile de vacanta pe an, cu peisaje de poveste, cladiri istorice si orase vibrante. Deocamdata, filmul nu-i poate convinge insa decat pe romani, pentru ca nu are variante si in limbi straine.

Pe o melodie interpretata de naistul Nicolae Voiculet, noul clip de promovare turistica surprinde secvente din natura, cladiri emblematice din Sibiu, Iasi si Bucuresti, secvente cu mesteri populari, dar si din cluburi ori de la marile festivaluri de muzica. Apar in imagini Palatul Parlamentului, ″cea mai mare cladire din Europa″⁣, biserici si castele, Salina de la Turda si hotelul de gheata de la Balea Lac. La final, vine si mesajul fostului tenismen Ilie Nastase: ″⁣Pentru mine, Romania ramane numarul 1″.

Desi arata bine, videoclipul foloseste imaginea celebrei ″frunze″⁣ din brandul turistic vechi de aproape 10 ani si este prea general pentru a-i atrage pe tineri, spune un specialist in branding.

Vlad Fiscutean, expert in branding: ”Discutam despre Dracula si aratam un cadru relativ din zona, dar imaginea lui Dracula ar trebui sa fie mai pregnanta, sa recunoasca lumea.

E nevoie de imagini iconice. Pentru internet, e destul de static, daca stau sa ma uit la el pe telefonul mobil categoric ma pierde, in primul minut. Daca il vad fara sunet, nu vad nimic spectaculos, ca sa ma atraga.”

Deocamdata, clipul nu este apreciat in mediul online, spun specialistii in turism, poate si pentru ca nu are o varianta in engleza. Multi au reprosat acest fapt pe site-ul Ministerului Turismului, potrivit stirileprotv.ro.

Oficialii Ministerului Turismului spun ca noul clip de promovare pune accent pe avantajele tarii noastre si cuprinde ″imagini relevante cu tot ce si-ar dori un turist prins in descoperirea unei destinatii noi″⁣. Deocamdata, este disponibil online doar in limba romana, dar - promit autoritatile - va avea variante si in engleza, franceza si spaniola. Pana atunci, turistii straini pot doar sa-l priveasca.

Turist Coreea de Sud: ”E prea focusat pe iarna, vreau sa vad imagini energice, acum e primavara, sunt multe privelisti frumoase, dar acest video arata prea multa iarna, nu mi se pare plin de energie. In opinia mea, este un pic plictisitor, acest video, poate generatiile mai in varsta il vor placea, dar pentru generatia noastra e putin plictisitor.”

Totusi, cu ajutorul filmulului, autoritatile spera sa creasca numarul de turisti straini la peste 3 milioane. Anul trecut au venit in Romania 2,8 milioane de turisti straini. Statistic vorbind, un turist a cheltuit in medie 500 de euro si a stat aici 2 zile.

Filmul va fi prezentat la targurile de turism, in cadrul unei campanii care include si difuzari la posturi straine de televiziune.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

destinatie vacanta peisaje poveste cladiri istorice orase vibrante
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0932 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020782 (s)