News Flash:

Recomandari de 1 Mai. Cum pregatesc minivacanta patronatele din turism

25 Aprilie 2012
771 Vizualizari | 0 Comentarii
Recomandari de 1 Mai
Minivacanta de 1 Mai constituie primul test care trebuie trecut atat de hotelieri, cat si de autoritatile locale in incercarea de a oferi un un sejur de calitate turistilor, spun reprezentantii Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii. Vezi mai jos care sunt recomadarile pentru hotelieri.

In mod normal, pregatirile statiunilor pentru primirea oaspetilor ar fi trebuit sa inceapa cu foarte mult timp inainte pentru a pune la punct toate detaliile. Nu doar pentru turisti, ci si pentru hotelieri este enorm de important ca plajele sa fie pregatite, sau ca amenajarea spatiilor verzi ori a aleilor sa fie finalizata. Si aceasta pentru ca de felul in care ne vom prezenta in acest moment in fata turistilor depinde in mare masura succesul sezonului care urmeaza.

"In cazul in care turistii vor fi multumiti de ceea ce gasesc, cea mai mare parte a acestora se vor intoarce fie pentru un weekend, fie pentru un sejur complet. In mod evident, un client foarte multumit de un anume hotel va rezerva peste vara un sejur complet, mai mult, acest turist va recomanda hotelul cunostintelor, ba chiar ii va face publicitate gratuita pe forumurile de specialitate", a precizat Dan Matei Agathon, presedintele Federatie Patronatelor din Turism si Servicii.

1. Comportamentul personalului

Pentru ca oferta turistica sa aiba succes, serviciile oferite turistilor trebuie imbunatatite considerabil. Astfel, de la intrarea in unitatea de cazare, turistul trebuie sa se simta confortabil, sa simta faptul ca el este important pentru hotelier.

Piata romaneasca este foarte sensibila la felul in care personalul hotelului se poarta cu turistii. Au fost multe comentarii in trecut, multe negative, in timp ce alte hoteluri au fost laudate chiar pentru acest fapt. Alegerea personalului din hotel este foarte importanta.

"Nu dorim ca despre hotel sa se spuna ca are afisate cinci stele, insa serviciile sunt de o stea. De aceea, serviciile hoteliere trebuie sa fie de cinci stele chiar daca hotelul detinut are doar trei stele. Sigur ca si in afara de amabilitatea angajatilor, hotelul trebuie sa isi faca toate pregatirile necesare. Amenajarea spatiilor verzi, a piscinei, curatenia din unitate, folosirea de prosoape noi si lenjerie de pat noua pot da un plus calitatii oferite de hotel", a spus Agathon.

2. Mancarea

Romanul este gurmand. Nu este o afirmatie gratuita, este o realitate. Indiferent de tipul mesei oferite (mic dejun, demipensiune, pensiune completa sau all inclusive) trebuie sa oferim turistilor tot ce este mai bun din punct de vedere alimentar. Produsele trebuie sa fie cat mai variate, a mai spus presedintele Federatiei.

El a adaugat ca o greseala intalnita des este aceea ca se pune accent pe cantitate si nu pe calitate. Putem oferi turistilor un bufet suedez variat, de unde se pot alege cat mai multe in locul a doua feluri de mancare in cantitate mare. Intotdeauna turistii vor povesti sau vor fi intrebati de prieteni cum a fost  mancarea. Prin urmare, daca ne dorim sa revina, trebuie sa acordam o mare atentie acestui punct.

3. Animatia

Calatorind in alte tari, turistii romani au prins gustul animatiei, fie ca este vorba despre copii sau adulti. Romanii doresc animatori cel putin pentru copii. Daca ne decidem sa oferim animatie pentru copii trebuie sa acordam o foarte mare atentie echipei de animatori pentru ca aceasta sa fie la nivelul asteptarile celor mici, dar si a celor mari, potrivit Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii.

La acelasi capitol intra si locurile de joaca pentru cei mici. O tendinta majora a romanilor cu copii este sa se indrepte catre hotelurile ce ofera astfel de facilitati. Daca permite spatiul, mesele de tenis, cateva seturi de table, un joc darts pot insemna servicii de care turistii se vor bucura.

3. Reclamatiile

"Un element extrem de important il constituie modul in care tratam reclamatiile clientilor. Turistul trebuie preluat cat mai repede de catre unul dintre directori pentru a i se arata ca este pretuit de administratie si ca se doreste o rezolvare urgenta a unei posibile situatii neplacute. Orice nemultumire nerezolvata poate naste alte nemultumiri ce se propaga foarte repede in hotel", a aratat Agathon.

Corina Martin, presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), estimeaza ca in minivacanta de 1 mai (27 aprilie - 2 mai) vor merge pe litoral peste 25.000 de turisti, cam acelasi numar ca si in aceeasi perioada a anului trecut. Cele mai cautate statiuni vor fi in acest an Mamaia, Eforie Nord, Neptun si Vama Veche.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

2 mancarea 3 animatia 3 reclamatiile
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0938 (s) | 35 queries | Mysql time :0.017772 (s)