News Flash:

Schimbare istorica. Eurotunnel, grupul care exploateaza celebrul tunel de sub Canalul Manecii, va purta un alt nume post-Brexit

22 Noiembrie 2017
123 Vizualizari | 0 Comentarii

Eurotunnel se pregateste pentru epoca post-Brexit cu un rebrand corporativ, compania care exploateaza tunelul de sub Canalul Manecii fiind redenumita Getlink, scrie The Guardian.

Compania franceza, care opereaza tunelul de pe Canalul Manecii, a ales un nume anglo-saxon pentru a "marca trecerea grupului intr-o noua epoca interesanta pentru infrastructura de transport".

Cu toate acestea, schimbarea numelui va fi numai la nivel de grup.

Un purtator de cuvant a declarat ca schimbarea este necesara deoarece grupul detine si alte companii in afara tunelului, printre care Europorte, care se ocupa cu transportul de marfa sau ElecLink, o linie electrica proiectata pentru conectarea retelelor nationale franceze si britanice.

Un purtator de cuvant a confirmat ca directorii insisi au venit cu noul nume, aprobat in unanimitate de comisia Anglo-Franceza a companiei.

"Este vorba despre ”Get” (a lua ceva) si despre ”Link” (legatura). Nu e fantezie, nu e nimic inventat. Este o denumire foarte anglo-saxona - si o mare parte din baza noastra de clienti si baza de investitori este anglo-saxona ".

Purtatorul de cuvant a spus ca noul nume va permite atat companiei cat si investitorilor sa "nu se mai gandeasca la trecut si sa inceapa sa se gandeasca la viitor intr-un mod pozitiv".

Industria hoteliera, in plina ascensiune. Tinerii, principalii turisti

Industria hoteliera mondiala este pe val. Numarul rezervarilor a crescut in ritm accelerat in ultimul an si jumatate.

Si hotelierii stiu cui trebuie sa multumeasca - tinerilor care prefera sa calatoreasca, in loc sa stranga bunuri materiale sau sa faca economii.

In plus, pentru ca economia o duce mai bine, a crescut si numarul deplasarilor in interes de afaceri.

Un hotel, deschis in aceasta vara in Beverly Hills, a primit pana acum neasteptat de multi oaspeti.

Si nu este singurul in aceasta situatie. Industria hoteliera americana o duce tot mai bine.

Si numarul turistilor a inceput sa creasca, inca de la mijlocul anului trecut, nu doar in Statele Unite, ci si in Europa si Asia.
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

brexit rebrand corporativ canalul manecii getlink compania franceza
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0883 (s) | 34 queries | Mysql time :0.016840 (s)