News Flash:

Turism de shopping

5 Noiembrie 2011
1228 Vizualizari | 0 Comentarii
În momentul în care ni s-au deschis portile spre alte tari, snobismul si-a gasit un nou mod de manifestare: shoppingul în strainatate. Ideea era aceea de a achizitiona produse pe care sa nu le mai aiba nimeni altcineva. Numai ca pentru a avea privilegiul de a detine un anumit produs în exclusivitate trebuie sa tii sub anonimat provenienta. Pai si atunci ce farmec mai are daca nu te lauzi la toata lumea ca ai fost în locul X de unde ti-ai luat geanta Y pe care ai platit suma Z? Si urechile care au de auzit aud iar a doua zi vei vedea cum toata lumea „buna” poarta exact aceeasi poseta achizitionata din acelasi loc.

Si uite asa s-a nascut turismul de shopping, nu din nevoi culturale, estetice si artistice, nu din dorinta de relaxare si de experiente noi ci din simtul vânatoresc pe care îl au femeile în cautarea celui mai bun pret. Asa ca doamnele cu bani si cu pretentii se înarmeaza cu cele mai încapatoare valize si pornesc cu mic cu mare spre destinatiile pe care agentiile de turism le prezinta ca fiind ideale pentru cheltuit bani.

Paris, Milano, Viena, Praga, Amsterdam, Istambul, New York, toate devin interesante pentru solduri si nu pentru edificii istorice. Cica investitia este minunata pentru ca se pot achizitiona lucruri de calitate la preturi foarte bune. Desigur ca preturile acelea sunt convenabile pentru acelea dintre noi care îsi permit sa dea câteva mii de euro pe o pereche de pantofi care la noi în tara fie nu se gasesc fie costa dublu. Am facut aceasta precizare ca nu cumva sa crezi în mod gresit ca îsi poate permite o astfel de excursie o femeie cu slariul minim pe economie si care mai are un job de seara ca sa-si permita o vacanta de o saptamâna undeva la mare.

Turismul de shopping li se adreseaza în special femeilor pentru ca este vorba în propozitie despre achizitionari de haine, parfumuri, cosmetice, bijuterii. Asta nu înseamna ca nu sunt si barbati cu „fite” care vor sa epateze cu noul lor costum cumparat de undeva din Anglia, de exemplu.

Agentiile nu aveau cum sa nu profite de pe urma dorintelor cheltuitoare ale românilor si au încropit diverse circuite, excursii, sejururi de shopping incluzând orase concrete în perioade specifice în functie de reducerile oferite. Ofertele includ, trasnport, cazare si masa iar în rest fiecare turist se limiteaza la „atractiile” vizitate în functie de consistenta cardului bancar la care are acces.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

shoppingul anglia
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1190 (s) | 34 queries | Mysql time :0.019277 (s)