News Flash:

Turismul de afaceri, o piata in crestere. Cati bani aduce acest business

24 Mai 2012
1146 Vizualizari | 0 Comentarii
Turismul de afaceri din Romania este o piata in continua crestere in ultimii ani, pe fondul necesitatii companiilor de a folosi acest instrument pentru a-si dezvolta businessul, in contextul economic actual. In Romania, desi nu exista statistici privind valoarea acestei piete, operatorii o estimeaza undeva in jurul a 150-200 milioane de euro, cu perspective de crestere in urmatorii ani, a declarat intr-un interviu acordat Wall-Street.ro Corina Pacuraru (foto), manager general Perfect Tour.

Agentia de turism Perfect Tour a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 25 milioane de euro, 65% din business fiind generat de turismul de afaceri si restul de leisure (timp liber).

Pentru acest an, compania estimeaza un avans de peste 10%, la 28 milioane de euro, pe ambele directii de business.

In 2011, Perfect Tour a deservit 50.000 de turisti si estimeaza un usor avans in acest an.

Perfect Tour este partener exclusiv al GlobalStar Travel Management, una dintre cele mai mari retele de agentii de turism din lume.

"Vom creste prin diversificarea serviciilor pe care le oferim clientilor, prin participarea la evenimente regionale si globale, prin care ne prezentam oferta, si prin deschiderea pe care ne-o da parteneriatul cu GlobalStar", a declarat Corina Pacuraru.

Domenii de top in turismul de afaceri

Companiile cu activitate pe piata locala investesc anual in turismul de afaceri incepand de la 200.000 euro si ajung in unele cazuri pana la mai multe milioane de euro.

"Lucram in principal cu companii din domeniul farma, IT si telecom si banci. De asemenea, in prezent, lucram la incheierea unui contract cu o companie cu activitate in domeniul petrolier care investeste anual circa 7 milioane de euro in turismul de business", a explicat Corina Pacuraru.

Potrivit acesteia, in calatoriile de afaceri companiile trimit angajati din toate departamentele si in special pe cei din conducere si pe oamenii de vanzari.

Statisticile arata ca, in general, clientii corporate locali prefera zborurile directe, cele mai multe dintre sediile centrale fiind localizate in Europa. Totodata, se observa o crestere a mediei de cazare a turistilor veniti in Romania in interes de afaceri, conform datelor Perfect Tour.

Mai mult, peste 60% din innoptarile inregistrate in hotelurile din Romania sunt reprezentate de calatoriile de afaceri, iar acest procent cresre la 75% din totalul innoptarilor in orasele mari si la 93% in hotelurile din Bucuresti.

Astfel, potrivit Asociatia Internationale de Transport  Aerian (International Air Transport Association - IATA), piata locala de business travel a crescut cu 10% in 2011, fata de 2010.

Pentru 2012, Perfect Tour estimeaza o crestere a turismului de afaceri cu pana la 25%, comparativ cu anul trecut, iar pe termen mediu si lung agentia de turism isi propune sa mentina un avans mediu anual de cel putin 15%.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

perfect tour iata
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1231 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018913 (s)