News Flash:

Un oficial grec desfiinteaza brandul turistic al Romaniei: "E doar un logo"

2 Mai 2012
991 Vizualizari | 0 Comentarii
Romania trebuie sa se promoveze si sa-si creeze un brand turistic pe care in prezent nu-l are, a declarat pentru NewsIn Konstantinos Zikos, presedintele Organizatiei Nationale Elene de Turism.

"Trebuie sa studiati care sunt diferentele dintre Romania si alte tari din zona. Trebuie sa scoateti in evidenta ceea ce va diferentiaza de altii. Şi noi facem acelasi lucru, pentru ca nu putem promova soarele si marea, le au si altii, Spania si Italia. Incercam sa promovam ceea ce e specific noua. Aveti nevoie de promovare, aveti nevoie de un brand pe care in prezent nu-l aveti. Dar pentru asta e nevoie de timp, de idei inteligente", a precizat Konstantinos Zikos, intrebat ce sfaturi poate da romanilor pentru a-si promova tara, relateaza realitatea.net

In opinia sa, "Carpathian Garden" este doar un logo. "Brandul se creeaza in timp. Daca peste cativa ani cineva se gandeste la Romania si ii vine in minte o experienta frumoasa, atunci se poate spune ca a fost creat un brand de succes", a spus presedintele Organizatiei Nationale Elene de Turism, care a participat sambata la deschiderea sezonului estival, la Constanta, la invitatia presedintelui ANAT, Corina Martin.

Sursa: realitatea.net

konstantinos zikos carpathian garden constanta corina martin
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1089 (s) | 35 queries | Mysql time :0.017966 (s)

loading...