News Flash:

Vacanta de cosmar: O britanica a platit 3.000 de lire sterline pentru o "celula de inchisoare"

2 Decembrie 2012
1384 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (-0.0072)
USD: 4.0820 RON (-0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Gemma Fish
O britanica a petrecut o vacanta de cosmar alaturi de logodnicul sau. Dupa ce s-a plans de conditiile deplorabile in care sta desi a platit o suma considerabila pentru excursie, femeia a primit un raspuns revoltator de la agentia de turism.

Gemma Fish
a cheltuit mai mult de 3.000 de lire sterline pentru o vacanta in Mexic, dar cand ea si logodnicul sau au ajuns acolo au fost ingroziti de camera de hotel in care au fost cazati, care semana cu o celula a unei inchisori.

"Cand am ajuns la hotel, camera nu semana de niciun fel cu cea care aparea pe reclama de pe site-ul Thomson. Nu era in niciun caz cea la care ma asteptam la pretul pe care il platisem", a declarat Gemma Fish.

Femeia a decis sa plateasca in plus pentru o camera premium, dar nici aceasta nu era confortabila. "Ca sa fiu sincera, semana mai mult cu o celula a unei inchisori decat cu o camera de 3.000 de lire sterline. A fost cumplit. Nu-mi venea sa cred ca ne puteau face asta", a precizat Gemma Fish.

Britanica a contactat imediat operatorul de turism Thomson, prin intermediul caruia si-a rezervat sejurul, iar ea si logodnicul sau au fost mutati intr-o camera mai buna, desi alte probleme precum zgomotul, mancarea de proasta calitate sau plaja nu au fost rezolvate.

La o luna dupa ce Gemma Fish s-a intors din vacanta, a primit pe mail o serie de mesaje de la o persoana care se recomanda membra a echipei de custom service a operatorului de turism Thomson. "Gemma, tu chiar crezi ca ne pasas Pentru ca nu ne pasa, asa ca sa-ti taca gura cu plangerile tale si fa o rezervare la Thomas Cook alta data pentru ca nu vrem sa ne fii clienta. Hotelul ne-a spus ca esti o c...a", scria intr-unul din mailurile primite de britanica.

Thomson si-a cerut scuze pentru email-urile primite de Gemma Fish, sustinand ca un angajat a intrat pe mai multe conturi interne ale companiei si le-a trimis mesaje "inadecvate" clientilor: "Am demarat o ancheta interna, cu ajutorul politiei, problema a fost rezolvata imediat si angajatul a fost concediat", a sustinut operatorul de turism.

Compania i-a oferit cuplului cateva vouchere de calatorii, apoi un cec de 100 de lire sterline, dupa care un cec de 150 de lire sterline, dar Gemma Fish a sustinut ca recompensa nu e satisfacatoare pentru experienta traita.

"Dorim sa-i asiguram pe clientii nostri ca incidentul a fost unul izolat. Serviciul cu clientii reprezinta un aspect important pentru Thomson", a declarat un purtator de cuvant al operatorului de turism.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

gemma fish thomson
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Turism.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0956 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018427 (s)